![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie maar één oplossing om die hypocriete sukkelaars van de topsport uit hun idiote en zelf-opgelegde lijden te helpen: doping verplichten.
Laten we vanaf nu een techno-competitie houden en iedereen openlijk doping laten nemen - dat zal zeer spectaculaire wedstrijden opleveren. Genetisch gemodificeerde freaks zullen onze televisieschermen opvrolijken. Bovendien zou zoiets lijden tot wetenschappelijke vooruitgang: welke middelen en hoeveel kunt ge toedienen aan zo'n wandelend reclame-bord beter bekend als 'topsporter', zonder dat het neerzijgt door een hartaanval? Laten we de zaak dus fair houden. Heel deze kapitalistische topsport-industrie is vandaag gebaseerd op bedrog en hypocrisie. Waarom geen open spel, een beetje sportiviteit? Toon en stoef over wat ge met een lichaam zoal allemaal kunt aanvagen. Deze freak werd gesponsord door Pfizer. Applaus, applaus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Even vergeten dat destijds de Oostblok atleten op dat punt toonaangevend waren?
(vooral bij die Bulgaarse kogelstootsters kon je de snor soms zien groeien...)
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() sport is primitief haantjesgedrag.
de meer ontwikkelde mens kiest voor spel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burger
|
![]() Schaf gewoon sponsoring af en laat die idioten die enkel wa kunnen fietsen of tegen een balleke kloppen dat in hun vrije tijd doen , dus na hun dagtaak!
Als er geen geld mee te verdienen valt zal dat dopinggebruik ook verdwijnen. Sport is in mijn ogen een hobby , geen volwaardige job! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij kan hormonentherapie deze mensen echt helpen. Ook dat mag voor mijn part verplicht worden. Iemand ooit het schitterende W, ou le souvenir d'enfance van George Perec gelezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sport is prestige, sport verenigt mensen (soms op een bizarre manier, toegegeven) en geeft het volk helden. Gelijk wel regime in gelijk welke tijd heeft helden nodig. Fundamenteel heb ik het moeilijk met de idee die je hier voorstelt omdat je daarmee eigenlijk zegt dat inspanning niet van belang is: voor alles is er wel een pilletje. En daarnaast: wat is de kostprijs, menselijk gesproken van zoiets? Geef iedereen doping en ze vallen als vliegen omdat iedereen steeds sterker en meer spul zal beginnen slikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Organiseer gewoon 2 competities, een voor dopinggebruikers en een voor niet-dopinggebruikers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ze nemen dat spul volledig zelf, met slechts één doel, zo veel mogelijk winnen, en dus zo veel mogelijk verdienen. Maak desnoods 2 competities voor elke sport, who cares. Als er zijn die zo DOM zijn om hun latere leven op het spel te zetten voor wat naam, faam of geld, ze doen maar. Maar dan verplicht men 'onder tafel' niet om sporters die WEL puur willen presteren om toch doping te nemen om daar tegenop te kunnen. Neen, laat die idioten maar zo ver mogelijk gaan... maar men moet achteraf dan ook niet komen wenen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() En wat met onze extreemlinkse supermens, die geestelijk van kop tot teen gedrogeerd is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Bij spelletjes wordt er ook vals gespeeld hoor.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 juli 2007 om 16:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doping zelf tot een topsport maken. Maar wel een afzonderlijke discipline dan. Zodat de best gedopeerde inderdaad ook wint. Dat is momenteel nog altijd vrij altijd onzeker. |
|
![]() |
![]() |