Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2007, 12:01   #1
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard 'I hate niggers' op auto van atlete Elodie Ouedraogo gekrast

Citaat:
Atlete Elodie Ouedraogo is het slachtoffer van racisme. Op de auto van de Tiense werd de tekst 'I hate niggers' gekrast. "Het gebeurt telkens 's nachts, en dat nu al voor de vierde keer. Ook zijn de banden al lekgestoken. Telkens moet ik dan de franchise betalen, 500 euro." De atlete heeft een klacht ingediend bij de politie. (belga/hln)
Het racisme en de xenofobie, op kosten van de belastingbetaler gepromoot door het Vlaams Blok, begint meer en meer de spuigaten uit te lopen... Hopelijk wordt dat uitschot snel opgepakt en voor lange tijd achter de tralies gestoken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 12:20   #2
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Da onozelaarke verdient inderdaad een flink pakske slaag en de kosten terugbetalen natuurlijk, ...

Ze moeten met hun fikken van de eigendommen van de brave burger leren blijven,...

En Raf, het Vlaams Belang roept niet op om mensen hun auto`s te gaan bekrassen, het roept op om misdadigers juist beter en strenger te straffen, ook would be klu klux klanners horen daar ook bij, bovendien een wreed laf ventjen dat hij of misschien wel zij zich met zo`n kinderachtige streken bezighoud, ...

Ik zou het herinvoeren van de schandpaal wel zien zitten, ... zo`n ellementen kunnen dan naar believen bekogeld worden met allerlei lekkers, ... maar ik zou die schandpaal dan ook wel invoeren voor allochtone crimineeltjes natuurlijk die zich ook met dergelijke kinderachtigheden bezig houden, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 12:44   #3
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Het racisme en de xenofobie, op kosten van de belastingbetaler gepromoot door het Vlaams Blok, begint meer en meer de spuigaten uit te lopen... Hopelijk wordt dat uitschot snel opgepakt en voor lange tijd achter de tralies gestoken.

Het halalracisme, de anti-Westerse xenofobie, de geweldcultuur op kosten van de belastingbetaler gepromoot door poco-partijen, begint meer en meer de spuigaten uit te lopen... Ze weten met hun verrijkende geweldplegers niet meer waar heen in de Belgische gevangenissen.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 12:45   #4
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Da onozelaarke verdient inderdaad een flink pakske slaag en de kosten terugbetalen natuurlijk, ...

Ze moeten met hun fikken van de eigendommen van de brave burger leren blijven,...

En Raf, het Vlaams Belang roept niet op om mensen hun auto`s te gaan bekrassen, het roept op om misdadigers juist beter en strenger te straffen, ook would be klu klux klanners horen daar ook bij, bovendien een wreed laf ventjen dat hij of misschien wel zij zich met zo`n kinderachtige streken bezighoud, ...

Ik zou het herinvoeren van de schandpaal wel zien zitten, ... zo`n ellementen kunnen dan naar believen bekogeld worden met allerlei lekkers, ... maar ik zou die schandpaal dan ook wel invoeren voor allochtone crimineeltjes natuurlijk die zich ook met dergelijke kinderachtigheden bezig houden, ...
Juist, ongeveer wat ik er ook over kan zeggen.

Wat mij betreft: ze mogen die kerel zijn auto eens bewerken.
Oud 25 juni 2007, 13:41   #5
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Racisme dat wordt gebruikt om diepliggende jaloezie tegenover meer bedeelden te uiten. Treffen op een plaats waar het meest pijn doet, etnische afkomst (en de mooie auto uiteraard).
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 14:09   #6
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Waarschijnlijk het werk van extreem-links met als bedoeling hiermee indirect (via de spreekbuizen van marginaal-links) het VB te beschadigen.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 14:19   #7
franke fritz
Schepen

franke fritz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Waarschijnlijk het werk van extreem-links met als bedoeling hiermee indirect (via de spreekbuizen van marginaal-links) het VB te beschadigen.
natuurlijk dat ik daar niet zelf aan heb gedacht.
en in leuven liep het vol met rechtste rakkers die de linkse zaak in een slecht daglicht willen plaatsen.
Oud 25 juni 2007, 14:40   #8
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door franke fritz Bekijk bericht
natuurlijk dat ik daar niet zelf aan heb gedacht.
en in leuven liep het vol met rechtste rakkers die de linkse zaak in een slecht daglicht willen plaatsen.
Tuurlijk niet. Het werk in Tienen is het werk van extreem rechtse marginalen. Het werk in Leuven is het werk van extreem linkse marginalen.

1 pot nat hoor.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 14:41   #9
franke fritz
Schepen

franke fritz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Tuurlijk niet. Het werk in Tienen is het werk van extreem rechtse marginalen. Het werk in Leuven is het werk van extreem linkse marginalen.

1 pot nat hoor.
ik wist niet dat ik het ooit tegen jou ging zeggen, maar nu ben ik het met je eens.
Oud 25 juni 2007, 14:42   #10
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
*knip*

Toon eerst eens aan waar het vb daar iets mee te maken heeft,zoniet,dan laat ik deze topic sluiten.
Als iedereen zo steeds afkomt met wat ben je dan bezig?
Dus toon het aan,zoniet,sluiten die handel.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 14:45   #11
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Dit is natuurlijk een schande. Racisme en vandalisme zijn nooit goed te praten en de schuldige moet vanzelfsprekend gestraft worden.

Ik vind het wel belachelijk dat Raf hier onmiddellijk een link legt naar het VB.
lomeanor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 14:51   #12
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht

1 pot nat hoor.
Naar mijn weten is er nog niets bewezen wie de dader is.
Feit is wel dat het een dommekloot is en zo'n mensen moet men ook maar eens hard aanpakken.
Ik weet wat het is als ze je wagen kapot maken en/of er in stelen ect...Afblijven van een ander zijn gerief.

Maar wat moet ik dan zeggen beste RAF?Het waren 2 maal oost blokers die in mijn wagen hebben ingebroken en zware schade hebben nagelaten???
Allemaal de fout van de linksen omdat ze hier jan en alleman hier zomaar binnen en toelaten?Ja,deels klopt dat,men is hier veel te laks maar het is fout om te gaan veralgemenen en het zomaar blindelings op de linksen te gaan steken,er steekt veel meer achter dan dat.

Ik hoor dat altijd zo graag dat het vb en de mensen die erop stemmen onverdraagzaam zouden zijn maar net die mensen die dat zeggen bewijzen net zelf dat niet wij of het vb maar zij/jij degene bent die de grootste onverdraagzame bent.
Dag in dag uit zomaar wat blindelings op het vb zitten kakken=even onverdraagzaam beste raf.
*knip*
Oud 25 juni 2007, 14:52   #13
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht
Dit is natuurlijk een schande. Racisme en vandalisme zijn nooit goed te praten en de schuldige moet vanzelfsprekend gestraft worden.

Ik vind het wel belachelijk dat Raf hier onmiddellijk een link legt naar het VB.
Idd.
Het mag nog een vb stemmer zijn;ik kan u verzekeren dat de overgrote meerderheid van de vb'ers zo'n zaken afkeuren,zeer zeker van.
Het maakt geen fluit uit of iemand zwart of blank is;je moet van die persoon z'n gerief blijven,punt.
Oud 25 juni 2007, 14:53   #14
Preuße
Minister

Preuße's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor Bekijk bericht

Dat is dan ook de enige mediawaarde die dit soort berichten hebben. Er worden dagelijks honderden auto's, bussen of brommers bekrast in het hele land. Geen van deze gevallen haalt de pers. "Plots" is er wel één dat de pers haalt. Dat op zich is al verdacht. Wanneer je nu ziet dat marginaal-links het feit meteen wil misbruiken om er de oorlog tegen het VB mee te voeden snap je waarom dit plots in de gazet staat.

Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840).
Preuße is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 15:06   #15
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Feit is wel dat het een dommekloot is en zo'n mensen moet men ook maar eens hard aanpakken.
Ik weet wat het is als ze je wagen kapot maken en/of er in stelen ect...Afblijven van een ander zijn gerief.

Maar wat moet ik dan zeggen beste RAF?Het waren 2 maal oost blokers die in mijn wagen hebben ingebroken en zware schade hebben nagelaten???
Allemaal de fout van de linksen omdat ze hier jan en alleman hier zomaar binnen en toelaten?Ja,deels klopt dat,men is hier veel te laks maar het is fout om te gaan veralgemenen en het zomaar blindelings op de linksen te gaan steken,er steekt veel meer achter dan dat.

Ik hoor dat altijd zo graag dat het vb en de mensen die erop stemmen onverdraagzaam zouden zijn maar net die mensen die dat zeggen bewijzen net zelf dat niet wij of het vb maar zij/jij degene bent die de grootste onverdraagzame bent.
Dag in dag uit zomaar wat blindelings op het vb zitten kakken=even onverdraagzaam beste raf.
Jij bent homo of je promoot ze althans;wat als ik zeg dat je een vuile flikker bent en dag in dag uit tegen u en alle andere homo's sta uit te maken en noem maar op?
Ik zeg dat het een extreem rechtse marginaal is. Als jij hieruit wil afleiden dat ik zeg dat het een VB stemmer is en dat dit de schuld is van het VB, dan doe je maar
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 15:32   #16
born2bewild
Banneling

Standaard

het lijkt me dat de topic starter net iets te over-enthousiast op dit vandalisme klaarkomt om normaal te zijn.

Hopelijk wordt dat uitschot snel opgepakt en voor lange tijd achter de tralies gestoken.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 juni 2007 om 15:48.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 15:45   #17
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid

Honoré gepluimd's schermafbeelding

Standaard

Voor al diegenen die al direct met het beschuldigende vingertje klaarstaan, mag er wel eens op gewezen worden dat er nog geen spoor van de dader(s) of de motieven zijn.
Het zou niet de eerste keer zijn dat men "extreem rechts" met de vinger wijst terwijl de waarheid totaal anders is...zie Remmery, Van Bellingen....
Honoré gepluimd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 15:49   #18
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
Voor al diegenen die al direct met het beschuldigende vingertje klaarstaan, mag er wel eens op gewezen worden dat er nog geen spoor van de dader(s) of de motieven zijn.
Het zou niet de eerste keer zijn dat men "extreem rechts" met de vinger wijst terwijl de waarheid totaal anders is...zie Remmery, Van Bellingen....
Ja, het minste dat gezegd kan worden is de medialinks over het algemeen niet gelukkig is in de keuze van zijn voorbeelden. Maar ja, een overdreven ijver is nooit goed.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 15:50   #19
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht

Jij bent homo of je promoot ze althans;wat als ik zeg dat je een vuile flikker bent en dag in dag uit tegen u en alle andere homo's sta uit te maken en noem maar op?
Oostblokkers, dus geboren onder (s)links bewind, opgevoed onder (s)links bewind en misschien een groot gedeelte van hun leventje volbracht onder (s)links bewind, kan niet anders dan gespuis van voortkomen. Kijk maar wat die verwaterde versie er hier terecht heeft van gebracht, was (en wie weet is) er een schandaal viel/valt hun partijnaam.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2007, 15:51   #20
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In dit laatste moet ik U wel teleurstellen. Want de gevangenissen zitten overvol. Denk dat het 100* schrijven zal worden "Ik mag geen auto's bekrassen".
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be