![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da onozelaarke verdient inderdaad een flink pakske slaag en de kosten terugbetalen natuurlijk, ...
Ze moeten met hun fikken van de eigendommen van de brave burger leren blijven,... En Raf, het Vlaams Belang roept niet op om mensen hun auto`s te gaan bekrassen, het roept op om misdadigers juist beter en strenger te straffen, ook would be klu klux klanners horen daar ook bij, bovendien een wreed laf ventjen dat hij of misschien wel zij zich met zo`n kinderachtige streken bezighoud, ... Ik zou het herinvoeren van de schandpaal wel zien zitten, ... zo`n ellementen kunnen dan naar believen bekogeld worden met allerlei lekkers, ... maar ik zou die schandpaal dan ook wel invoeren voor allochtone crimineeltjes natuurlijk die zich ook met dergelijke kinderachtigheden bezig houden, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het halalracisme, de anti-Westerse xenofobie, de geweldcultuur op kosten van de belastingbetaler gepromoot door poco-partijen, begint meer en meer de spuigaten uit te lopen... Ze weten met hun verrijkende geweldplegers niet meer waar heen in de Belgische gevangenissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft: ze mogen die kerel zijn auto eens bewerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Racisme dat wordt gebruikt om diepliggende jaloezie tegenover meer bedeelden te uiten. Treffen op een plaats waar het meest pijn doet, etnische afkomst (en de mooie auto uiteraard).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Waarschijnlijk het werk van extreem-links met als bedoeling hiermee indirect (via de spreekbuizen van marginaal-links) het VB te beschadigen.
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() en in leuven liep het vol met rechtste rakkers die de linkse zaak in een slecht daglicht willen plaatsen. ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 pot nat hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() ik wist niet dat ik het ooit tegen jou ging zeggen, maar nu ben ik het met je eens.
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toon eerst eens aan waar het vb daar iets mee te maken heeft,zoniet,dan laat ik deze topic sluiten. Als iedereen zo steeds afkomt met wat ben je dan bezig? Dus toon het aan,zoniet,sluiten die handel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is natuurlijk een schande. Racisme en vandalisme zijn nooit goed te praten en de schuldige moet vanzelfsprekend gestraft worden.
Ik vind het wel belachelijk dat Raf hier onmiddellijk een link legt naar het VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit is wel dat het een dommekloot is en zo'n mensen moet men ook maar eens hard aanpakken. Ik weet wat het is als ze je wagen kapot maken en/of er in stelen ect...Afblijven van een ander zijn gerief. Maar wat moet ik dan zeggen beste RAF?Het waren 2 maal oost blokers die in mijn wagen hebben ingebroken en zware schade hebben nagelaten??? Allemaal de fout van de linksen omdat ze hier jan en alleman hier zomaar binnen en toelaten?Ja,deels klopt dat,men is hier veel te laks maar het is fout om te gaan veralgemenen en het zomaar blindelings op de linksen te gaan steken,er steekt veel meer achter dan dat. Ik hoor dat altijd zo graag dat het vb en de mensen die erop stemmen onverdraagzaam zouden zijn maar net die mensen die dat zeggen bewijzen net zelf dat niet wij of het vb maar zij/jij degene bent die de grootste onverdraagzame bent. Dag in dag uit zomaar wat blindelings op het vb zitten kakken=even onverdraagzaam beste raf. *knip* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het mag nog een vb stemmer zijn;ik kan u verzekeren dat de overgrote meerderheid van de vb'ers zo'n zaken afkeuren,zeer zeker van. Het maakt geen fluit uit of iemand zwart of blank is;je moet van die persoon z'n gerief blijven,punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Dat is dan ook de enige mediawaarde die dit soort berichten hebben. Er worden dagelijks honderden auto's, bussen of brommers bekrast in het hele land. Geen van deze gevallen haalt de pers. "Plots" is er wel één dat de pers haalt. Dat op zich is al verdacht. Wanneer je nu ziet dat marginaal-links het feit meteen wil misbruiken om er de oorlog tegen het VB mee te voeden snap je waarom dit plots in de gazet staat.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() het lijkt me dat de topic starter net iets te over-enthousiast op dit vandalisme klaarkomt om normaal te zijn.
Hopelijk wordt dat uitschot snel opgepakt en voor lange tijd achter de tralies gestoken. Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 juni 2007 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Voor al diegenen die al direct met het beschuldigende vingertje klaarstaan, mag er wel eens op gewezen worden dat er nog geen spoor van de dader(s) of de motieven zijn.
Het zou niet de eerste keer zijn dat men "extreem rechts" met de vinger wijst terwijl de waarheid totaal anders is...zie Remmery, Van Bellingen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dit laatste moet ik U wel teleurstellen. Want de gevangenissen zitten overvol. Denk dat het 100* schrijven zal worden "Ik mag geen auto's bekrassen".
|
![]() |
![]() |