![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze draad is met opzet opgemaakt in het internationale subforum omdat het ook om internationale machten handelt (dank)
In de ganse kakafonie rond de rel tussen Dewever en Janssen blijken de liberalen De Gucht, Dewael en Somers wel heel hard van stapel te lopen Waar ligt de reden? Is het uitoefenen van een macht? Zo ja, waar bevindt wie zich op de ladder? Is er competitie tussen deze 3 musketiers? Is het ondergaan van een macht? Zo ja, waar bevindt wie zich op de ladder? Wie oefent die macht uit? Is er competitie tussen deze 3 musketiers?
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Mag ik het zo uitleggen?
De Gucht is het Brussels gewest in de VLD De Wael is het Waals gewest in de VLD Somers is het Vlaams gewest in de VLD Met wat fantasie geeft het antwoord op zowat alles wat je vraagt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Alee.. Daar hebben we de NWO terug...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat dit schema wat licht in de duisternis brengt!
![]()
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Tsss, firestone, blatante bronvervalsing.
Subtiel maar desalniettemin opvallend voor wie zoekt. Nee, dat had ik toch van jou niet verwacht. ![]() Het is mij trouwens een raadsel hoe Geologists gelinked worden met Gargoyles enerzijds en met 'Everything is darksided' anderzijds. Mysterie, mysterie. Laatst gewijzigd door parcifal : 31 oktober 2007 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik had de VLD nu toch wel ergens anders verwacht in dat schema, maar ja, ik beschik dan ook niet over alle inside info.
Gisteren trouwens nog een mooi staaltje indoctrinatie gezien op TV: een aflevering van CSI waarin moorden gepleegd werden door reptilian-believers. Tststs... Soit, om terug te komen op de essentie: de bijna maniakale fascinatie van Dewael voor de collaboratie en de holocaust is toch al gemeengoed geworden, niewaar? Voeg daarbij de de talrijke pogingen om het Vlaams kartel uit mekaar te rijden, de open goal die Dewever achterliet na zijn onbesuisde commentaar, de wetenschap dat je 100% op safe speelt als je je afzet tegen collaboratie etc., evt. de invloed of een telefoontje van een Claude Marinower, en je hebt genoeg redenen waarom het juist deze partij is die het scherpst heeft gereageerd.
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik Zal de NWO topic nog eens lezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|