|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  10 september 2007, 17:15 | #1 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 28 januari 2005 Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken 
				 |  Prinses Mathilde aan het slijmen bij Maxima? Op het feestje van Willem-Alexander had ze een fel oranje mantelpakje aan En Mabel Smith moest weer zo nodig naast schoonmamma Beatrix staan, omdat ze weer wat bescherming moest. Ze is in opspraak omdat ze zelf gerommeld heeft met informatie op Wikipedia. 
				__________________   | 
|   |   | 
|  10 september 2007, 18:07 | #2 | 
| Parlementsvoorzitter Geregistreerd: 23 augustus 2007 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Stel dat Vlaanderen en Nederland ooit samengaan ... dan moet Mathilde toch werk krijgen...   | 
|   |   | 
|  10 september 2007, 19:27 | #3 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 16 oktober 2006 Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur 
				 |   Nou ja, we hebben nu drie princesjes van [http://www.marryourdaughter.com/]bijna huwbare leeftijd[/url]... (Ja, dat is een hoax.) 
				__________________ Waarschuwing: Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! | 
|   |   | 
|  10 september 2007, 22:19 | #4 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 januari 2007 Locatie: Vlaanderen 
				 |   Citaat: 

__________________ PBL-RKT Undefeated Army Bietan Jarrai | |
|   |   | 
|  11 september 2007, 01:44 | #5 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 25 augustus 2006 Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek 
				 |   Die wet dat Oranje ten allen prijze van de macht moet weggehouden worden, die bestaat toch nog   Daarnet zag ik een reportage over koningin Paola. Ik kreeg bijna medelijden, lullig Nederlands, houterig gedoe, en hier en daar een aantal Vlaamsnationalisten die hardhandig verwijderd worden  . 
				__________________  Steun Oranje-Blauw!  | 
|   |   | 
|  11 september 2007, 06:28 | #6 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 28 januari 2005 Locatie: Ergens tussen Dollard en Duinkerken 
				 |   Citaat: 

__________________   | |
|   |   | 
|  11 september 2007, 09:25 | #7 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 16 oktober 2006 Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur 
				 |   Bestaat die nog? Ik dacht dat die een tijdje terug verdwenen was, maar dat zal dan wel alleen een voorstel geweest zijn... 
				__________________ Waarschuwing: Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! | 
|   |   | 
|  11 september 2007, 09:28 | #8 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Bovenbuur, je handtekening werkt niet... 
				__________________ http://kim-roovers.skynetblogs.be/ | 
|   |   | 
|  11 september 2007, 09:32 | #9 | 
				 |   Ik weet het, de host is kennelijk een beetje kwijt. Ik zal ze binnenkort wel eens op imageshack zetten, ik heb alles nog wel op mijn pc. En anders mag ik eens een andere verzinnen. 
|   |   | 
|  11 september 2007, 10:06 | #10 | |
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd: 14 februari 2007 
				 |   Citaat: 
 Hahah, wat ik goed vond was een tijd geleden vierden ze hun wie weet hoeveel jaren huwelijk. Bleek dat men die 10 jaar dat Paola bij die Italiaanse ondernemer heeft gezeten ook bij haar huwelijk met Bertje rekende. Stop toch is met de leugens en de komedie. | |
|   |   |