![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Minister-President
|
![]() Er zijn vandaag 2 heel interessante analyses gepubliceerd over er zowat broedt binnen het kartel. Als die analyses kloppen lijkt het wel zeer onwaarschijnlijk dat het kartel zou plooien :
De Morgen (via de site van de N-VA) http://www.n-va.be/programma/nieuws/...il.asp?ID=1030 Hier een quote maar je moet heel het artikel eigenlijk lezen Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() GOED nieuws dus! Hopelijk lezen de Walen da ook
![]()
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zolang alles goed gaat in het communautaire heb jij een reden minder om niet te stoppen met roken eh!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 15 september 2007 om 22:06. |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan die analises van hierboven delen.
Ik heb een soortgelijk gevoel. Daarbij komt dat de Walen nooit hebben leren plooien. Dus gaan ze dat pas hardleers gaan doen. Ze moeten eerst een pandoering van jewelste krijgen. Een echte upperkut. Misschien zal dat de stemming zijn in het parlement van de oplossing bhv: droog en kort: Vlamingen tegen Walen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik een derde artikel toevoegen aan het rijtje, maar nu een dat alle meerderheidspartijen in de Vlaamse regering aanbelangt:
De Standaard Online zondag 16 september 2007 | Bron: belga Vlaamse regering zet Rudy Aernoudt aan de deur BRUSSEL - De Vlaamse regering ontslaat Rudy Aernoudt, de secretaris-generaal van het departement Economie-Wetenschap-Innovatie van de Vlaamse overheid. Dat blijkt uit een mededeling van de Vlaamse regering. Als reden geeft de Vlaamse regering op dat er zich feiten hebben voorgedaan die elke verdere professionele samenwerking onmogelijk maakten'. Aernoudt is een gewezen kabinetschef van de ministers Fientje Moerman (Open Vld) en Serge Kubla (MR). Hij is bekend als auteur van het boek 'Vlaanderen, Wallonië - je t'aime moi non plus'. Dat boek wordt beschouwd als een reactie op het zogenaamde 'Warandemanifest', waarin Vlaamse prominenten uit de economische en academische wereld pleiten voor een zelfstandig Vlaanderen in Europa. rbo
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat zal aan franstalige zijde uitgelegd worden als het zoveelste bewijs van de bekrompenheid van de Vlamingen. Rudy A was een redelijke Vlaming. Hij wordt daar nu voor gestraft. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hij liep wat graag in the picture en schopte tegen z'n blauwe broodheren (de klacht tegen het kabinet Moerman) en dan nu de petitie...
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ge zult met uw gedachten ergens anders gezeten hebben. ![]()
![]() |
#11 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() De feiten ken ik niet, al zou het best kunnen dat ze met de politieke overtuiging van de man niks te maken hebben.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Evolués, zou ik ze normaal noemen. Maar gezien er een petitie loopt om Aernoudt premier te maken, kunnen we misschien eerder van een Quisling spreken. Laatst gewijzigd door Kortaf : 16 september 2007 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Je zou ervan versteld staan in welke duistere kringen ik me begeef. Maar mijn argwaan is niet weg. Kaal zegt ook "en waarvoor hij nu gestraft wordt". Bij mijn weten is A. niet werkzaam bij één of andere uitgesproken Vlaamse organisatie. Dus er klopt iets niet.
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meer dan interassante links en artikels hier...my compliments to Mr Kaal en Mr Kortaf...enorm leerrijk...thx guy's...
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yves Leterme over kartel en ministerpost (De Tijd 01-06-2007):
Citaat:
Leterme hoeft niet te leven van de politiek. Leterme wil geen gerommel aan de taalgrens. Leterme wil geen tien jaar meer zwijgen over de transfers. Leterme: 'er zijn andere partijen dan het CDH....' Leterme over werkloosheid en onderwijs: Citaat:
En hij lijkt nog gesteund te worden door zijn partij ook.....