![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of de allochtonen een nieuw charmeoffensief hebben ingezet. Marokkaanse rellen in Amsterdam, Turkse rellen in Brussel, moslims die anesthesisten voor hun vrouw weigeren, nu dit weer, ... Iedereen die nu nóg niet doorheeft dat de multiculturele samenleving een succes is, is een idioot. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een verrijking voor onze cultuur!
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze gebeurtenissen doen mij denken aan de situatie in sommige Amerikaanse grootsteden. Beangstigend dat steden als Brussel en Antwerpen dezelfde weg opgaan...
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat raar hé ... Elke dag opnieuw horen we dat we verzuren en dat er geen problemen zijn met allochtonen ...
Zit het dan in onze hoofden ??? Verbeelden we de kapotte ramen , de uitgebrande auto's , de overvolle gevangenissen en hospitalen ???
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Toch is de naam van de groep inconisch. Immers, als ze gepakt worden dan mogen ze mij gratis een enkeltje Bagdad. Mogen ze daar lekker stoer doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Global Moderator
|