![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Naar aanleiding van het succes van de vorige draad heb ik een uitgebreide, externe enquête opgesteld om de beperkingen van de vorige te omzeilen.
Er worden vragen gesteld naar geslacht, leeftijd, nationaliteit en (etnische) afkomst, opleidingsgraad, beroep, seksuele geaardheid, en naar een uiteenlopende variëteit van seksuele handelingen. Verder zijn er aan paar vrijblijvende niet-gerelateerde vragen. De deelnemer zal ook gevraagd worden een woordje uitleg te geven bij eventuele bijzonderheden van zijn of haar voorkeur. Afkomst en beroep zijn niet verplicht in te vullen. "West-Vlaming", "Antwerpenaar" en "Limburger" worden aanvaard als etniciteit. Natuurlijk gebeurt alles weer op een zuiver anonieme en confidentiële basis. ![]() http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=54494 Het geheel zal 5 tot 10 minuutjes van uw tijd in beslag nemen, al naar gelang. Dank bij voorbaat. Resultaten worden later bekend gemaakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ingevuld
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Tien tegen één kan "Fien" de (voorlopige) resultaten op elk moment opvragen. Waarschijnlijk staan die gewoon in een tabel (bijv. in Excel). Ze heeft maar een paar bekende gegevens van je nodig om deze te linken aan wat je verder hebt ingevuld (zoveel mensen met leeftijd x en geaardheid y lopen er hier immers niet rond).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Uittreksel uit de handleiding:
3.3 Resultaten bekijken Je kan, wanneer de enquête actief is, zo vaak als je wil naar de resultaten komen kijken. Er zijn 2 manieren om de antwoorden te bekijken. Via het statistiek-knopje kan je enkele statistieken. Bijvoorbeeld de percentages bij meerkeuzevragen. Je kan kiezen van welke vragen je de statistieken wil bekijken en ook of je het aantal respondenten per uur of per dag wil bekijken. Je kan dit eventueel exporteren naar word-formaat. Via het excel-knopje kan je alle antwoorden laten exporteren naar excel-bestand. Hier worden per respondent de antwoorden die hij gegeven heeft op de vragen getoond. Je kan kiezen of je volledige vragen en antwoorden wil laten tonen of als je genoeg hebt aan cijfertjes. Je kan kiezen tussen excel-formaat en een html-tabel. Merk op dat je in statistische programma’s zoals SPSS ook gemakkelijk excel-bestanden kan importeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(damned, dat klinkt zo saai ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zijn die vragen niet zoveel meer of minder, je moet het leeuwendeel zelf invullen.
Vermits mijn antwoorden redelijk onaanvulbaar zijn, heb ik het maar afgebroken.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staan echt geen geheimen in hoor. Ik hou me niet bezig met poep en plasseks. Rukken, gerukt worden. Pijpen, gepijpt worden. Neuken (en heel af en toe eens geneukt worden). En ik had al 1 keer een trio (M-M-M) Oei, de inhoud van de enquete heb ik hier al neergeschreven. ![]() Jesus christ. We leven in de 21ste eeuw. Alsof seks nog een taboe is en moet zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() De open vragen zijn vrijblijvend en kunnen opengelaten worden. Enkel die met een rood sterretje (de meerkeuzevragen) zijn verplicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Je moet er zelfs niet mee inzitten, aangezien ik leeftijd als numerieke waarde ingegeven heb.
Resultaat is momenteel: Gemiddelde waarde: 38.75 Variantie: 431.44 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Maar het is die informatie niet dat je gaat doorverkopen voor marketingdoeleinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() marketing?
![]() Voor strap-on dildo's ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Bwa. Als je bij de resultaten van één bepaalde respondent je wenkbrauwen fronst bij het antwoord op bepaalde vragen: it's me. Ik heb me eens goed laten gaan.
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |