![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor het eerste gebruikte Vlaanderen zijn numerieke meerderheid in Belgie in een kamercommissie. Hoe is het zover kunnen komen ?
Het boemerangeffect Het geen wat we nu meemaken is het eindresultaat van wat het Belgische regime zelf in gang heeft gezet een tiental jaar geleden Toen werd in gesloten kring besloten het Vlaams nationalisme voor eens en voorgoed monddood te maken. Daartoe werd vooreerst het cordon sanitaire in het leven geroepen en daarmee maakte men het VB monddood. Om de toenmalige rest-VU monddood te maken gebruikte men een andere techniek. Men zou ze dood knuffelen. Zoals men al eens geprobeerd had ten tijde van het egmontpact. En zie het lukte. De Vu viel uiteen in enkele kleine onbelangrijke groepjes. Men had de klus geklaard…. Dacht men. Waarom draait het nu schijnbaar anders uit? De Belgische machtskringen gingen er verkeerdelijk van uit dat eens de VU gesplitst zou zijn in kleine groepjes dat voor eeuwig en altijd zou duren. Ze gingen er ook van uit dat de andere partijen zouden blijven voortbestaan zoals altijd, namelijk gewoon Belgisch gezind zoals van OUDsher. Waar de Belgische kringen en het hof geen rekening mee hielden was het feit dat ook oude krokodillen niet eeuwig meegaan en nog wel invloed kunnen hebben maar niet meer de macht uitoefenen zoals weleer. Waar ze ook geen rekening mee hielden is dat die Vlaams nationalisten (zowel links als rechts) zich zouden verspreiden over die aloude Belgische machtspartijen. Ondanks het feit dat het koningshuis heel katholiek is hadden ze daar de parabel uit het hoofd verloren van de rotte appel. Ik heb hem gehoord toen ik nog een heel klein manneke was in het 3de jaar van de lagere school bij mr. Bogaerts en ben hem nog altijd niet vergeten. Want wat gebeurde. Op een heel stoemmelingse manier kwamen die oud VU mannen in hun nieuwe partij en ze besmetten langzaam aan de jongelingen in die verschillende partijen. In de ene al wat meer dan in de andere en zeker te linkerzijde minder dan in het centrum. Vandaar dat bij vele, vooral de jongere partijleden en verkozenen, niet meer de totale onderwerping bestaat zoals ongeveer 15 jaar geleden. Resultaat is dat men zonder dat men het eigenlijk zelf goed wil en beseft niet meer zomaar over zich heen laat lopen door de Franstaligen en door het hof. Nu weet ik ook dat het voor echte overtuigde Vlaams nationalisten, waartoe ik mezelf reken, allemaal niet ver genoeg gaat. Maar ik zie, heb ik al meermaals bewezen (die eigen lof toch .. wat een geur), verder dan mijn neus lang is en ik probeer altijd verder te zien dan het heden. Ik besef dat de weg nog lang is, nog heel lang. Of het zou moeten zijn dat de Walen er plots genoeg van hebben (na misschien nog eens een BHV stemming of zo…) Maar het is nu eenmaal zo dat eens de mand is aangestoken door de rotte (vanuit Belgicistisch oogpunt natuurlijk) vrucht, de rest van de mand meestal verloren is. Het hof kan nu aan Vlaamse kant nog enkel hopen op paars, waar de Vlaamse kiezer-keizer niet meer van lust. Zeker de Spa loopt onder de verdwaasde leiding(?) van Gennez (komt die even dom over op TV alstublief….) nog recht op de klippen af en zal zich als lemmingen van de Belgische rots storten. Kortom: dankzij de verspreiding van Vlaams nationalisten, ten gevolge van de Belgicistiche kuiperijen, in de verschillende partijen worden die partijen stilaan meer en meer Vlaams gezind en zal ook daar ooit het besef komen: België werkt niet meer en is dood. Het zal niet van harte gaan maar binnen dit en 10 jaar zullen zij ook tot de slotsom gekomen zijn: de Vlaamse Republiek is de enige uitweg. Voila mijn gedacht
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 9 november 2007 om 14:20. |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kuis uwe post eens op.
:: Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion. -- Steven Weinberg :: Religion is mankind's "original sin" -- Christopher Hitchens :: Religions are fossilized philosophies -- Simon Blackburn |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() at your service.. verdomde copy van mijn word bestand... sorry.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |