![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weet waar je kinderen naar luisteren!
Volgens een recent onderzoek blijkt dat 33% van alle populaire muziek uit 2005 refereert naar druggebruik. Volgens de studie: Citaat:
Citaat:
Citaat:
link
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Op techno muziek wordt er niet verwijsd naar drugs (thans voor zover ik weet).
Maar toch: I love techno --) meer dan 220 drugsgebruikers opgepakt.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 12 november 2007 om 11:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan?
Kijk eens naar een verantwoorde, educatieve documentaire op Canvas. Wat verschijnt er vlak voor ze begint? Drink een Leffe. Wat speelt er zich af voor de Kampioenen? De Lotto.
Laatst gewijzigd door lombas : 12 november 2007 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Who cares, als iemand zo zwak is te denken dat alcohol, weed, speed, XTC en dergelijke cool zijn omdat hun favoriete rapper/popdiva/countryzanger/Operazangeres/metalkrijser erover zingt/brult/vloekt/geilt ,dan mag ie van mij onmiddelijk een overdosis tot zich nemen
![]() |
#5 |
|
![]() Ik denk dat het allemaal truut is, er waren toch al die drugs al voor die rappers begonnen met zingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik herinner mij de zanger Herman Brood, die altijd bezig was over hoeveel drugs hij wel pakte, zo een dertig jaar terug.( Enorm veel speed, met wat heroïne er tussen, om "wat af te coolen"), Lou Reed die altijd over zijn heroïne aan het zingen was, J.J.Cale met "cocain in my brain", de "Space Rock" groep Hawkwind met "Hasjiesj hasjiesj hasjiesj", en zo zijn er nog wel 100 zeker.
Niks nieuw onder de zon dus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Muzikanten willen er gewoon allemaal bijhoren, en het is erg stoer om over je gebruik op te scheppen. Dus? Laat ze lekker, ik zoek mijn eigen weg wel, proost!
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Het is een dankbaarder onderwerp dan B-H-V als je een nummertje schrijft... net een beetje opwindender en rebelser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Laten we de negers verbieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() over druggebruik of wat?
![]() ![]()
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() Het valt vaak voor dat ik een tijdje naar het scherm gaap als ik iets lees dat jij gepost hebt.
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die studie gaat even bepalen wat 'Populair' is. Hilarisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() heb je eigenlijk op de link geklikt? Niet eh, anders wist je wel welke criteria de wetenschappers hadden gehanteerd om van de term "populair" te spreken.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() mijn eigen mening: ik denk dat het van alle tijden is, vroeger gebeurde het gecamoufleerd, nu doet men het openlijk.
En typisch dat een Amerikaans onderzoek hysterisch over de verloedering van de jeugd doet...
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Moeten die referenties nu verboden worden volgens Pieke?
EDIT: Neen dus. Laatst gewijzigd door Bhairav : 13 november 2007 om 07:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad. Vroeger moest men nog wat oppassen. Vandaag vegen ze aan alles hun kloten. Er is toch geen plaats meer in het gevang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() So what, dat is al honderden jaren zo, rasta's kunnen geen muziek maken zonder jointje om het cru te stellen.
Zalig trouwens die combinatie, reggae en wied. Laatst gewijzigd door Ovidius : 13 november 2007 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'De populaire muziek' vertegenwoordigd grofweg 10 a 15% van de kinderen. Niet veel meer dan dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() cijfers kan iedereen uit zijne hoed toveren, ze staven is iets anders
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
(In het jaar 1969 was Brian Adams 9, het gaat niet over drugs, maar wel over iets anders.)
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 13 november 2007 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |