![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Mijn felicitaties voor dit forum
Ik ben niet die grote schrijver, maar wel een grote lezer. Spijtig genoeg zat ik hiervoor op een totaal verkeerd forum, waar racisme, senofobie en andere kul de plak zwaaide. Ik kreeg het aan mijn maag van enkel en alleen maar VB taal te lezen en het spijtige van het geval is dat indien er iemand komentaar op het VB had, de moderators zelf je aanvielen en vele niet Nationalistische topics naar de prullenbak verwijderden. Ik begrijp niet dat men nog niet heeft ingegrepen over de senofobe uitlatingen die er rond slingeren op politicsinfo ![]() Met deze ( als invalide) ben ik blij hier mijn verdere dagen te kunnen verslijten en topics te kunnen lezen met meer inhoud. Graag wil ik melden dat ik totaal geen probleem heb met VB (vrijheid van meningsuiting) en ik ben er zelfs zeker van dat zij zich ook distantieren van dat racistisch forum. Als je al gevraagd wordt om op een verborgen site te komen en welke enkel en alleen over het ontkennen van de holocaust gaat ????????? ![]() Groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar VB'ers gaan hier ook op uw nek springen denk ik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waarom toch altijd weer dat schoppen naar politicsinfo???
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er mensen zijn die dit ontkennen dan is dat hun volste recht vind ik. Vrije meningsuiting mag niet aan banden worden gelegd omdat je niet akkoord gaat met iemands anders zijn mening,hoe verfoeilijk die ook is of mag zijn...Iedereen heeft recht van spreken! Links,Rechts,Centrum,Boven of Onder....maak niks uit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men zulke wetten wil ondertekenen dan is dat hun zaak hé. Meningen moeten vrij zijn vind ik,zelfs die over het negationisme. Iedereen heeft recht van spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Nog eentje, is daar een staatsgreep gebeurt ofzo?
Jullie kennen elkaar of wat? http://forum.politics.be/showthread.php?t=98652 ![]() BTW Welkom. Laatst gewijzigd door Ovidius : 3 december 2007 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Er zijn dus meer mensen die de extreem rechtse uitingen beu zijn.
Ik ken MonKannon1 niet (voorlopig toch), maar toch zou ik willen weten of deze óók tot de ontdekking moeten komen is, dat de vb-fora 'PLOTS' omgeschakeld zijn van gematigd en verdraagzaam naar extreem en onverdraagzaam t.o.v. andere meningen en vrije meningsuiting. Dit 'PLOTSE' lijkt wel of de regeringscrisis door het VB als een 'overwinning' wordt aanzien, en dat het VB besloten heeft nu haar 'ware' aard openlijk te tonen. ![]()
Vrije meningsuiting is een mensenrecht ! ![]() Laatst gewijzigd door Marc Spandel : 3 december 2007 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en vooral ..... kom een ander forum niet ambeteren met je negatieve ervaringen en je poging tot poco-indoctrinatie. liever een extreem-rechts forum dan een extreem -rechtse maatschappij, ik zou trouwens wel eens willen weten hoeveel zgn. Vb'ers écht VB zijn. vr hetzelfde geld zitten die fora vol met SPa - stemmers die een alter -ego hebben ..... oftewel schizofreen zijn. ![]() meningen zijn vrij, en fora zijn ook m�*�*r fora e. sommige mensen nemen fora véél te serieus.
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
waarom blijf je eigenlijk hangen op een forum dat je niet aanstaat ? neiging tot zelfkastijding ? ![]() nee, serieus, laat die doen e. en vooral, .... wees welkom.
![]() |
![]() |
#15 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
welke zijn dat dan? politicsinfo ? Hoe dan ook een bekentenis dat ze voordien verdraagzaam waren ... en dat zijn internet-gebruikers, niet het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat ze je gebannen hadden ??????????? Mij ken je niet, want ik ben een lezer en een kleine schrijver (dit ga ik hier wat proberen te veranderen) Het gaat er mij hier alleen om, daar zijn geen discussies meer tussen 2 partijen. Er wordt een topic geopend en iedereen begint op krapuleuze manier zijn gedacht te zeggen over personen die daar helemaal niet op dat forum zitten. Het gaat daar helemaal nietmeer over politiek. Dat forum is gewoon verziekt door ultra-racisten. En wanneer je antwoord en je spreekt hen niet naar de mond, krijg je een pm dat je een zijkerd bent, ze je rolstoel eens in brand komen steken (ik ben invalide) - wel grappig ![]() Dat heb je daar nietmeer - enkel krapuleus racisme is er nog aan bod en dat begon mij op de zenuwen te werken. Dit forum heb ik slechts 2 weken geleden ontdekt (door een tip) Indien ik iets schrijf, verwacht ik ook een tegenreactie en ik kan tegen een stoot, maar ik denk nooit,dat ik hier achter de schermen (via pm) door de moderatie zal aangevallen worden als kreupele zot. Dit gezegd zijnde, gaat Mijnheer Konijn er iets van bakken in de wetstraat ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |