Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 11 januari 2016, 21:13   #1
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard 11-12 januari: mohammedanen verkrachten en moorden verder

Plotseling durft de politie de waarheid zeggen: in het afgelopen weekend vonden er in heel Duitsland weer aanrandingen plaats. Doorgaans worden de verdachten NIET in hechtenis genomen.

Het hele artikel voor wie Duits kan lezen. Het is niet minnetjes.

Citaat:
,
Die Polizei meldet zahlreiche neue sexuelle Übergriffe gegen Frauen in ganz Deutschland. Die Methoden sind unterschiedlich, die Tatorte erstrecken sich über die ganze Republik. In der Regel kommt es zu keinen Verhaftungen der Tatverdächtigen.
Nu het hek van de dam of het deksel van de doofpot is, vrees ik dat veel mensen zich gaan ergeren aan de laksheid van de machthebbers en om een STERKE MAN gaan vragen. M.a.w. het volk dreigt een dictatuur te gaan willen. En DAT is nou juist wat onze politici willen bereiken met de import van crimigranten: dat we onszelf helemaal buitenspel zetten en , dat ze ons het laatste beetje democratie dat ons nog rest ook kunnen ontnemen, zogenaamd om de orde te herstellen.

Wellicht is het goede nieuws dat de bom wat vroeger barst dan de machthebbers in de ECB e.d. hadden voorzien, want misschien komt het volk nu nog in opstand voordat er genoeg rapalje is binnengehaald om een burgeroorlog te ontketenen. De machthebbers hopen wellicht de volkswoede tegen de mohammedanen te kunnen keren op het moment dat zijzelf ons alles ontnemen, maar ik denk dat het mis aan het gaan is met hun timing.

Een burgeroorlog is wat onze machthebbers dringend nodig hebben, nu de financiële wereld op springen staat en ons meer dan een halvering van onze vermogens en koopkracht op enkele weken tijd boven het hoofd hangt.

Griekenland zal er een peulschil tegen zijn...
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 11 januari 2016 om 21:19.
Kodo Kodo is offline  
Oud 11 januari 2016, 21:18   #2
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Nu het hek van de dam of het deksel van de doofpot is, vrees ik dat veel mensen zich gaan ergeren aan de laksheid van de machthebbers en om een STERKE MAN gaan vragen. M.a.w. het volk dreigt een dictatuur te gaan willen. En DAT is nou juist wat onze politici willen bereiken met de import van crimigranten: dat we onszelf helemaal buitenspel zetten en dat het weinige dat ze ons het laatste beetje democratie dat ons nog rest ook kunnen ontnemen.
Denk je dat echt? Een oprecht vraag hoor, want ik vraag me al even af wat die links-progressieven nu eigenlijk trachtten te bereiken met hun waanzin. Ik kan me niet inbeelden dat eender welk mentaal gezond persoon serieus denkt dat deze volksverhuizingen een verrijking zijn en dat ze erdoor binnen 10 jaar beter af zijn.

Het zal dan toch geen links-progressieve dictator zijn, dus zo goed denken ze hopelijk toch niet ervan af te komen?
En zoals ik in een andere draad al gesteld heb, ik zal blij zijn als iemand de laars van ons gezicht haalt en die eindelijk eens op het gezicht van de links-progressieven zet, bij de Staat-liefhebbers waar hij thuis hoort. Dictator of niet.
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline  
Oud 11 januari 2016, 21:27   #3
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Denk je dat echt? Een oprecht vraag hoor, want ik vraag me al even af wat die links-progressieven nu eigenlijk trachtten te bereiken met hun waanzin. Ik kan me niet inbeelden dat eender welk mentaal gezond persoon serieus denkt dat deze volksverhuizingen een verrijking zijn en dat ze erdoor binnen 10 jaar beter af zijn.

Het zal dan toch geen links-progressieve dictator zijn, dus zo goed denken ze hopelijk toch niet ervan af te komen?
En zoals ik in een andere draad al gesteld heb, ik zal blij zijn als iemand de laars van ons gezicht haalt en die eindelijk eens op het gezicht van de links-progressieven zet, bij de Staat-liefhebbers waar hij thuis hoort. Dictator of niet.
We kunnen niet goed weten wat ze in hun schild voeren, maar ik weet dat de invoering van de dictatuur grondig is voorbereid in de aanloop naar het Verdrag van Lissabon, gewoon omdat het daar zwart op wit in staat, zij het in een taal die vrijwel niemand begrijpt, maar waar ik veel ervaring mee heb.

Het simpelste scenario zou kunnen zijn dat ze een autoritair "rechts" EU-bewind invoeren, qua instellingen echter type Sovjet-Unie, en hun populariteit vergroten door de mohammedanen enerzijds hard aan te pakken, en anderzijds in bescherming te nemen, Sovjet-stijl dus ook. Maar als we het willen raden, moeten we heel heel grondig lezen wat er nu al in de verdragen staat die ons leven bepalen, en heel goed letten op waar ze mee bezig zijn.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline  
Oud 11 januari 2016, 21:28   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.705
Standaard

Tuurlijk is het van dattum.
Die mannen onder mekaar in het centrum, en met de smartphone naar andere centra:

we pakten ze onder hun kleren bij hun poes en we knepen hun lippen en clit tot een blauwe plek,
en een van ons heeft kunnen neuken zelfs,
hij zei tegen haar: I kill you, en dan deed ze van schrik haar benen open.
en .... de politie doet niets !!

Dan mag het hé !!

En die lezen geen Duitse kranten !!!

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 11 januari 2016 om 21:29.
De schoofzak is offline  
Oud 11 januari 2016, 21:32   #5
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.179
Standaard

Zoek het eerder in neo liberale hoek.
Het zijn niet de geitenwollensokken linkiewinkies die ze verwelkomen, die ze ook effectief naar hier halen hoor.
We hebben weer migranten 'nodig' om het economisch sprookje waar te blijven houden.
Nu we geen kolonies meer hebben moeten er anders goedkope krachten gezocht worden.
De problemen die er van komen zijn voor het gewone volk.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline  
Oud 11 januari 2016, 21:34   #6
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Welk volk laat zijn vrouwen nu verkrachten door een ander volk zonder stevige reactie?

Want dat was het, niet gewoon 'een bende criminelen'. Moslima's worden niet verkracht.
Snerror is offline  
Oud 11 januari 2016, 21:34   #7
AnarchoChristophe
Europees Commissaris
 
AnarchoChristophe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 april 2012
Berichten: 7.485
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
We hebben weer migranten 'nodig' om het economisch sprookje waar te blijven houden.
Zie jij die veel werken?
__________________
Wortelloze bomen vallen
AnarchoChristophe is offline  
Oud 11 januari 2016, 21:44   #8
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Zie jij die veel werken?

nope, maar is dat wel de bedoeling?

Ik weet niet wat er allemaal op de verborgen agenda van de industriëlen staat.
Maar er staat alvast niet op van de lonen te verhogen.
En ook niet om productie terug te schroeven.
Of winsten te verlagen.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline  
Oud 11 januari 2016, 21:45   #9
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Gezien de lengte van de lijst vroeg ik me aanvankelijk af of dit wel allemaal op waarheid berust. Maar nee hoor, voor alle incidenten netjes een link naar het politierapport in kwestie:

Voorbeeld Hamburg, Eritreer, stomdronken, valt verpleegster in ziekenwagen lastig, en slaat ten einde raad dan maar de hand aan zichzelf.
(Enfin, ge begrijpt me wel he?)

http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/6337/3221058

Citaat:
POL-HH: 160110-13. Eritreer beleidigt Rettungsassistentin auf sexueller Basis
10.01.2016 – 19:15

Hamburg (ots) - Tatzeit: 09.01.2016, 10:45 Uhr Tatort: Hamburg-St. Georg, Hansaplatz

Die Kripo in St. Georg führt ein Ermittlungsverfahren gegen einen 25-jährigen Eritreer wegen des Verdachts der Beleidigung auf sexueller Basis.

Eine Rettungswagenbesatzung wurde zu einer hilflosen Person am Hansaplatz gerufen. Dort traf sie auf den stark alkoholisierten Eritreer (25). Vorsorglich sollte der 25-Jährige mit dem Rettungswagen in ein Krankenhaus transportiert werden. Unmittelbar nach der Abfahrt zum Krankenhaus setzte sich der Eritreer auf der Trage auf und näherte sich der Rettungsassistentin (24), indem er sie mit dem Fuß am Unterschenkel streichelte. Nachdem die 24-Jährige den Mann deutlich abgewiesen hatte, griff sich der Eritreer in die Hose und nahm sexuelle Handlungen an sich vor. Im Krankenhaus angekommen, versuchte sich der 25-Jährige erneut der Rettungsassistentin zu nähern. Das Pflegepersonal informierte schließlich den Sicherheitsdienst des Krankenhauses. Der 25-Jährige wurde in einer Ausnüchterungszelle untergebracht.

Sch.

Rückfragen bitte an:

Polizei Hamburg
Polizeipressestelle, PÖA 1
Andreas Schöpflin
Telefon: 040/4286-56211
Fax: 040/4286-56219
E-Mail: [email protected]
www.polizei.hamburg.de
Wapper is offline  
Oud 11 januari 2016, 21:49   #10
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Zoek het eerder in neoliberale hoek.
Het zijn niet de geitenwollensokken linkiewinkies die ze verwelkomen, die ze ook effectief naar hier halen hoor.
We hebben weer migranten 'nodig' om het economisch sprookje waar te blijven houden.
Nu we geen kolonies meer hebben moeten er anders goedkope krachten gezocht worden.
De problemen die er van komen zijn voor het gewone volk.
De "neoliberale hoek", die allesbehalve liberaal is, is eigenlijk de financiële wereld. Die wereld is niet uit op een herindustrialisering van het Westen en hoopt zeker niet nog geld te verdienen aan die hopeloze zaak. Die wil wel nog verdienen aan, bijvoorbeeld, hogere huurprijzen dankzij geïmporteerde herrieschoppers, maar ik betwijfel of ze daar nog veel tijd voor hebben, en of ze er dus nog op rekenen. De banken zijn op middellange termijn niet meer te redden, en dan moeten de rijken er met alles vandoor kunnen gaan, en dat lukt alleen maar als er grote conflicten kunnen worden uitgelokt.

Waar ze misschien nog op hopen, is de overheden nog gauw met zoveel mogelijk extra schulden op te schepen voordat ze de stekker uit de economie trekken. Jouw "neoliberalen" en "linkiewinkies" dienen dezelfde zaak, maar eerstgenoemden weten waar ze mee bezig zijn, dat is het verschil, helaas.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline  
Oud 11 januari 2016, 21:56   #11
djoebidoebidoe
Gouverneur
 
Geregistreerd: 30 augustus 2014
Locatie: Binnnen-mongolië
Berichten: 1.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
We kunnen niet goed weten wat ze in hun schild voeren, maar ik weet dat de invoering van de dictatuur grondig is voorbereid in de aanloop naar het Verdrag van Lissabon, gewoon omdat het daar zwart op wit in staat, zij het in een taal die vrijwel niemand begrijpt, maar waar ik veel ervaring mee heb.

Het simpelste scenario zou kunnen zijn dat ze een autoritair "rechts" EU-bewind invoeren, qua instellingen echter type Sovjet-Unie, en hun populariteit vergroten door de mohammedanen enerzijds hard aan te pakken, en anderzijds in bescherming te nemen, Sovjet-stijl dus ook. Maar als we het willen raden, moeten we heel heel grondig lezen wat er nu al in de verdragen staat die ons leven bepalen, en heel goed letten op waar ze mee bezig zijn.
U beschrijft dat hier heel goed, hoe het waarschijnlijk zal lopen, het volk gaat er nog om schreeuwen. Dit is uiteraard ook beter dan een burgeroorlog. Uw ongenuanceerde titel verbaasd me wel.

Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 11 januari 2016 om 21:57.
djoebidoebidoe is offline  
Oud 11 januari 2016, 23:00   #12
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht
Uw ongenuanceerde titel verbaasd me wel.
Toegegeven, die doet erger verwachten. Komt veel voor bij titels, om aandacht te trekken, en ik erger me ook aan het goedpraten van een gedachtengoed dat ik niet kan aanvaarden in de mainstream, dus kom ik in de verleiding om tegengas te geven. Ik zal overwegen me soms wat zachter uit te drukken.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline  
Oud 12 januari 2016, 01:09   #13
Stultitiae
Provinciaal Statenlid
 
Stultitiae's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 682
Standaard

Op een dag, niet zo ver in de toekomst, worden we wakker in een gouden kooi.
Het goud zal nep blijken, de tralies daarentegen, echt.
Lach er maar mee.

Laatst gewijzigd door Stultitiae : 12 januari 2016 om 01:14.
Stultitiae is offline  
Oud 12 januari 2016, 01:47   #14
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Men kan zich afvragen of een "dictatuur" het slechtste is wat ons kan overkomen in de volgende periode! Het ziet er naar uit dat de maatschappij onder het aanhoudend binnenstormen van vooral ongewenst tuig en sukkelaars waar niemand iets kan mee aanvangen niet anders kan dan naar de bliksem gaan! Onze beleidsvoerders of wat er voor moet doorgaan zitten er bij en kijken ernaar. En ze gaan er over zeveren en nadenken en afspraken maken... tot het te laat is en er niets meer te doen valt wegens volledig overrompeld en dagelijks geplaagd door Keulse toestanden.
Indien het een "dictatuur" is (whats in a name: kijk nu naar de betekenis van racist, enz) die eindelijk de nodige beslissingen neemt en ze ook meteen uitvoert zijn we wellicht beter af dan onder de voet gelopen te worden en machteloos alles te moeten ondergaan door een bende ongewensten die een paar decennia of eeuwen ten achter lopen en die ons hun dictatuur aansmeren!
andev is offline  
Oud 12 januari 2016, 08:26   #15
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Citaat:
Welk volk laat zijn vrouwen nu verkrachten door een ander volk zonder stevige reactie?
Want dat was het, niet gewoon 'een bende criminelen'. Moslima's worden niet verkracht.
Ik zeg het nog eens ; slaperig slap janus volk geen schop onder hun gat waard .... die onnozel Europeanen geen fundamenten geen fond ,, verwacht niets van dat volk hier;
de vuile muilekoek is offline  
Oud 12 januari 2016, 08:31   #16
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Welk volk laat zijn vrouwen nu verkrachten door een ander volk zonder stevige reactie?

Want dat was het, niet gewoon 'een bende criminelen'. Moslima's worden niet verkracht.
Wat ze wel kunnen is lullen & zeveren en bij de pakken blijven zitten ; herinner u dat beeld op Tv toen die aanslag gebeurd was in Parijs ,op een moment dat er een tweede knal afging iedereen begon weg te lopen in paniek op dat plein daar ..... echt bang volk ! geen een mens die kwaad werd ? raar hé ....
de vuile muilekoek is offline  
Oud 12 januari 2016, 08:35   #17
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

De Duitsers zijn gek dat ze dit nog pikken. Dit doet me denken aan een documentaire die ik heb gezien over het einde van WO II. Toen werden miljoenen Duitse vrouwen verkracht door de Russen met een zelfmoordgolf tot gevolg.
Hypochonder is offline  
Oud 12 januari 2016, 08:46   #18
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Wat ze wel kunnen is lullen & zeveren en bij de pakken blijven zitten ; herinner u dat beeld op Tv toen die aanslag gebeurd was in Parijs ,op een moment dat er een tweede knal afging iedereen begon weg te lopen in paniek op dat plein daar ..... echt bang volk ! geen een mens die kwaad werd ? raar hé ....
Gaan 'lopen' lijkt mij in dat geval eerder: Eerst voor uw eigen veiligheid zorgen.

In zo een chaos, wat ga je als ongewapende doen?

Tegen die mannen zeggen: Ola ola, dat mag je niet doen, stouterds?

Of in de loop mogen kijken van een AK-47 (Kalashnikov)

Of zeg je tegen die mannen: Uw bommengordel hangt niet goed en je schikt die even mee?

Niks raars aan, die mensen die zich uit de voeten maakten, logische reactie.

Hoe ging dat ook alweer: Beter blode Jan, dan dode Jan?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 januari 2016 om 08:48.
Universalia is offline  
Oud 12 januari 2016, 09:17   #19
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 21 april 2006
Berichten: 927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Wat ze wel kunnen is lullen & zeveren en bij de pakken blijven zitten ; herinner u dat beeld op Tv toen die aanslag gebeurd was in Parijs ,op een moment dat er een tweede knal afging iedereen begon weg te lopen in paniek op dat plein daar ..... echt bang volk ! geen een mens die kwaad werd ? raar hé ....
Er komt een "onderzoek" of de gebeurtenissen op ouderjaar misschien niet georganiseerd zouden zijn.

Ze doen iets, maar concreet is het allesbehalve en veel moet men er natuurlijk niet van verwachten.
fallen_angel is offline  
Oud 12 januari 2016, 09:41   #20
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel Bekijk bericht
Er komt een "onderzoek" of de gebeurtenissen op ouderjaar misschien niet georganiseerd zouden zijn.

Ze doen iets, maar concreet is het allesbehalve en veel moet men er natuurlijk niet van verwachten.
Menen ze dat echt zelf dat het een georchestreerde/georganiseerde actie zou kunnen geweest zijn.

Dat lijkt mij anders vrij duidelijk, dat het een georganiseerde actie was en als men dat de kop niet gaat indrukken zullen we ons aan nog meer van dat soort mensonwaardige acties mogen verwachten.

Moeten we ons 'verlagen' en de daders van de mensonwaardige acties middeleeuwse straffen gaan toedienen, de guillotine?

Of gaat men ze wat in de watten leggen en zeggen, dat had je niet mogen doen.

Met de slachtoffers van de walgelijke feiten zal weer maar eens geen rekening gehouden worden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 januari 2016 om 09:45.
Universalia is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be