Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 juni 2024, 12:39   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.944
Standaard Groen vs MR in Brussel

Coalitiepartners vernederen, levert geen akkoord op.

Ja daarin heeft ze natuurlijk gelijk maar met in de mensen hun straat van de ene dag op de andere enorme betonblokken neer te gooien nog minder. Dat levert alleen heel veel haat en kwaadheid op.

Toen ik dat de eerste keer zag in de straat van een vriend kon ik mijn ogen niet geloven en vroeg me af wat je daarvoor zijn moet ?


https://www.bruzz.be/brusselkiest202...ithaal-bouchez

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 juni 2024 om 12:42.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2024, 13:16   #2
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 19.834
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Coalitiepartners vernederen, levert geen akkoord op.

Ja daarin heeft ze natuurlijk gelijk maar met in de mensen hun straat van de ene dag op de andere enorme betonblokken neer te gooien nog minder. Dat levert alleen heel veel haat en kwaadheid op.

Toen ik dat de eerste keer zag in de straat van een vriend kon ik mijn ogen niet geloven en vroeg me af wat je daarvoor zijn moet ?


https://www.bruzz.be/brusselkiest202...ithaal-bouchez
Ook in Gentbrugge hebben de Groenen (met de actieve steun van Vooruit en 0VLD) betonblokken in de straten gezet. Ze noemen dat daar "de legoblokken van Watteeuw". En inderdaad, ze creëren heel wat haat en kwaadheid, plus nieuwe, superlange files in woonstraten waar voorheen nooit problemen waren.

E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2024, 13:19   #3
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.264
Standaard

Die groenen zijn stapelzot, als ge niet logisch en minstens 5 stappen vooruit kunt denken, zou je je nooit met dergelijke materie mogen bezig houden.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2024, 14:07   #4
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.353
Standaard

Hier zijn ze ok bezig met een circulatieplan te installeren. Eenrichtingsverkeer in alle richtingen, zodat je een parking op en af moet rijden om nog verder te kunnen. Nog nooit zoveel zware vrachtwagens door het dorpscentrum zien passeren. Als er twee elkaar willen kruisen moet er 1 het voetpad op. Er zitten daar echt wel grote lichten aan die ontwerpbureaus.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juni 2024, 14:25   #5
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Hier zijn ze ok bezig met een circulatieplan te installeren. Eenrichtingsverkeer in alle richtingen, zodat je een parking op en af moet rijden om nog verder te kunnen. Nog nooit zoveel zware vrachtwagens door het dorpscentrum zien passeren. Als er twee elkaar willen kruisen moet er 1 het voetpad op. Er zitten daar echt wel grote lichten aan die ontwerpbureaus.
en hoeveel km moet je nu extra rijden met uw auto om thuis te geraken , of weg te geraken ?

nog geen een van die groene genieen die dat al eens nagerekend heeft, dat en de hoeveelheid extra file die ze genereren door werkelijk iedereen langs dezelfde punten te laten passeren.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be