Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 september 2021, 20:57   #1
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.846
Standaard wielrenner Greg Van Avermaet ziet het niet meer zitten

https://www.wielerflits.nl/nieuws/gr...t-wk-geen-zin/

Na een teleurstellende tijdrit in de Benelux Tour, waarin hij 104e werd op bijna anderhalve minuut van Stefan Bissegger, zoekt Van Avermaet naar de oorzaak. Hij onderging onlangs al een bloedonderzoek. “De resultaten zijn niet echt goed. Het is te zeggen: aan de bloedwaarden is niks te zien. Perfect, zoals altijd, wat ook mijn grote sterkte is, maar andere data bewijzen dat er iets mis is met mijn immuunsysteem”, legt hij uit.


Arme Greg, nog zo jong ... Valt ook op dat de wielrenners in het peloton vallen als vliegen, de ene na de andere wordt ziek, verminderde prestaties, ... Bij topsporters valt de aftakeling door het vaccin natuurlijk meer op dan bij Jan Modaal die vooral veel in de zetel zit. Er staat die mensen iets te wachten en bij sommigen begint het nu wel echt te dagen ...
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 21:00   #2
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Zeer gemakkelijk excuus.
Een leuk weetje. Meer is het niet. En niemand die weet of er een oorzakelijk verband is tussen de prestatie en het vaccin.
Gelet op de bron, op het randje af misschien wel fake nieuws;
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 1 september 2021 om 21:04.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 21:31   #3
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.346
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
https://www.wielerflits.nl/nieuws/gr...t-wk-geen-zin/

Na een teleurstellende tijdrit in de Benelux Tour, waarin hij 104e werd op bijna anderhalve minuut van Stefan Bissegger, zoekt Van Avermaet naar de oorzaak. Hij onderging onlangs al een bloedonderzoek. “De resultaten zijn niet echt goed. Het is te zeggen: aan de bloedwaarden is niks te zien. Perfect, zoals altijd, wat ook mijn grote sterkte is, maar andere data bewijzen dat er iets mis is met mijn immuunsysteem”, legt hij uit.


Arme Greg, nog zo jong ... Valt ook op dat de wielrenners in het peloton vallen als vliegen, de ene na de andere wordt ziek, verminderde prestaties, ... Bij topsporters valt de aftakeling door het vaccin natuurlijk meer op dan bij Jan Modaal die vooral veel in de zetel zit. Er staat die mensen iets te wachten en bij sommigen begint het nu wel echt te dagen ...
De wielerploeg van UAE werd al eerste gevaccineerd ergens in januari.

Citaat:
https://www.srf.ch/sport/mehr-sport/...equipe-geimpft

Impf-Aktion bei UAE Team Emirates

Als wohl erste Profimannschaft hat sich das gesamte World-Tour-Team UAE Emirates gegen das Coronavirus impfen lassen. Die Fahrer um Tour-de-France-Sieger Tadej Pogacar sowie Betreuer erhielten in Abu Dhabi den vom chinesischen Staatskonzern Sinopharm entwickelten und in den Vereinigten Arabischen Emiraten (VAE) zugelassenen Impfstoff gespritzt, wie das Team auf der Homepage bekannt gab.
Won de door het vaccin afgetakelde Pogacar toch de Tour de France. Straf.

Laatst gewijzigd door Micele : 1 september 2021 om 21:33.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 21:34   #4
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Wat is uiteindelijk het probleem.
We weten al langer dan vandaag dat een vaccinatie een impact kan hebben op je prestatievermogen, en dat je je zelfs voor korte tijd ziek kan bij voelen.
Slechte timing van de vaccinatie. Meer is dat niet.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 21:41   #5
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.346
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Wat is uiteindelijk het probleem.
We weten al langer dan vandaag dat een vaccinatie een impact kan hebben op je prestatievermogen, en dat je je zelfs voor korte tijd ziek kan bij voelen.
Slechte timing van de vaccinatie. Meer is dat niet.
Idd, bepaalde atleten van de Olympische spelen hebben zich ook niet laten vaccineren omdat er te weinig tijd tussen vaccinatie en hun wedstrijden lag.

Bij de Nederlandse atleten waren ze allemaal op tijd gevaccineerd, en ze haalden een nieuw medaillerecord, namelijk 36 medailles. Straf hé.

7e best land van de wereld
Citaat:
7 Nederland

10 goud 12 zilver 14 brons : Totaal: 36

Laatst gewijzigd door Micele : 1 september 2021 om 21:48.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 21:46   #6
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Idd, bepaalde atleten van de Olympische spelen hebben zich ook niet laten vaccineren omdat er te weinig tijd tussen vaccinatie en hun wedstrijden lag.
Meer zelfs. Zoek het niet te ver. Studenten zoals mijn zoon en dochter lieten zich ook niet vaccineren kort voor hun examen en blokperiode.
Uitstel vragen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 1 september 2021 om 21:46.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 21:52   #7
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.346
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Meer zelfs. Zoek het niet te ver. Studenten zoals mijn zoon en dochter lieten zich ook niet vaccineren kort voor hun examen en blokperiode.
Uitstel vragen.
Logisch, maar de draad was over topsporters.

Nederland haalde een nieuw medaillerecord op de Olympische spelen, al hun atleten waren gevaccineerd.

Citaat:
https://www.telegraaf.nl/sport/10081...pelen-in-tokio

TeamNL zal komende zomer vrijwel volledig gevaccineerd deelnemen aan de Olympische Spelen en de Paralympische Spelen in Tokio. „We komen nu uit op ongeveer 99,8 procent van al onze sporters, dus zeg maar ruim 99 procent”, laat technisch directeur Maurits Hendriks weten. „Dat we zo hoog zouden uitkomen, hadden we vooraf niet gedacht. Daar zijn we echt heel blij mee.”
Citaat:
https://www.telegraaf.nl/sport/13341...daillewinnaars

TOKIO - De Olympische Spelen van 2021 gaan de geschiedenisboeken is als de meest succesvolle voor Nederland tot nu toe. De Nederlandse sporters pakten een recordaantal van 36 medailles. Dit zijn alle 10 gouden, 12 zilveren en 14 bronzen medailles van onze sporthelden op een rij.

Laatst gewijzigd door Micele : 1 september 2021 om 21:54.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2021, 21:55   #8
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Logisch.

Nederland haalde een nieuw medaillerecord op de Olympische spelen, al hun atleten waren gevaccineerd.
Akkoord. Ik focuste op het tijdstip. Mijn prestatievermogen is momenteel niet gezakt nadat ik twee maanden geleden werd gevaccineerd.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 1 september 2021 om 21:55.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 04:39   #9
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.696
Standaard

Citaat:
„We komen nu uit op ongeveer 99,8 procent van al onze sporters, dus zeg maar ruim 99 procent”, laat technisch directeur Maurits Hendriks weten.
Ze hebben de 100 gedwongen, de 1 die weigerde won.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 08:03   #10
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
https://www.wielerflits.nl/nieuws/gr...t-wk-geen-zin/

Na een teleurstellende tijdrit in de Benelux Tour, waarin hij 104e werd op bijna anderhalve minuut van Stefan Bissegger, zoekt Van Avermaet naar de oorzaak. Hij onderging onlangs al een bloedonderzoek. “De resultaten zijn niet echt goed. Het is te zeggen: aan de bloedwaarden is niks te zien. Perfect, zoals altijd, wat ook mijn grote sterkte is, maar andere data bewijzen dat er iets mis is met mijn immuunsysteem”, legt hij uit.


Arme Greg, nog zo jong ... Valt ook op dat de wielrenners in het peloton vallen als vliegen, de ene na de andere wordt ziek, verminderde prestaties, ... Bij topsporters valt de aftakeling door het vaccin natuurlijk meer op dan bij Jan Modaal die vooral veel in de zetel zit. Er staat die mensen iets te wachten en bij sommigen begint het nu wel echt te dagen ...
Greg was vorig jaar al heel wat minder. Hij wordt gewoon oud, dat is wat er aan de hand is.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 08:05   #11
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.457
Standaard

Lol ... inderdaad, misschien net iets meer plausibel dat het met zijn leeftijd te maken heeft. Hij heeft er de laatste tijd niets meer van gebakken.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 08:17   #12
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Lol ... inderdaad, misschien net iets meer plausibel dat het met zijn leeftijd te maken heeft. Hij heeft er de laatste tijd niets meer van gebakken.
Inderdaad, die antivaxxers doen bijna even foute analyses als die TV virologen al de ganse tijd doen, om causale banden te zien bij elk natuurlijk verloop (het goe poeier effect).
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 10:31   #13
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Zeer gemakkelijk excuus.
Kom bij mij niet klagen als je eraan doodgaat, je excuses wijs ik van tevoren af!
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 10:50   #14
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Hij zal spoedig op een bankje zitten.
Moe en afwezig.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 11:23   #15
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Hij zal spoedig op een bankje zitten.
Moe en afwezig.
Ondertussen blijft het maar duren. Ze vallen werkelijk als vliegen nu.

De ene na de andere wordt ziek of moet naar het ziekenhuis.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 11:24   #16
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad, die antivaxxers doen bijna even foute analyses als die TV virologen al de ganse tijd doen, om causale banden te zien bij elk natuurlijk verloop (het goe poeier effect).
Ik denk niet dat Greg Van Avermaet een antivaxxer is, maar hij legt wel dat verband met het duivelsvaccin.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 11:51   #17
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ondertussen blijft het maar duren. Ze vallen werkelijk als vliegen nu.

De ene na de andere wordt ziek of moet naar het ziekenhuis.
Van sport weet ik niet veel.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 11:54   #18
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ik denk niet dat Greg Van Avermaet een antivaxxer is, maar hij legt wel dat verband met het duivelsvaccin.
Van Avermaet is inderdaad een rationele mens, maar als het niet meer gaat zoek je allerlei redenen. Ik begrijp hem ook wel. Die mens wil nog een paar jaar geld verdienen en als hij zou zeggen dat hij stilaan te oud wordt, dan gaat dat niet meer hé.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 11:58   #19
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ik denk niet dat Greg Van Avermaet een antivaxxer is, maar hij legt wel dat verband met het duivelsvaccin.
Het is een beetje een heksenproces he een willekeurig verband zoeken en zeggen dat het causaal is.

Niettemin IS het juist dat tot een maand na uw tweede injectie, intensief sporten zal tegenvallen, daar is onderzoek over. Maar als hij al 3 of 4 maanden geleden gevaccineerd is, kan dat daar niet van komen hoor.

Men mag dezelfde fouten niet maken als de TV virologen he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2021, 12:04   #20
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is een beetje een heksenproces he een willekeurig verband zoeken en zeggen dat het causaal is.

Niettemin IS het juist dat tot een maand na uw tweede injectie, intensief sporten zal tegenvallen, daar is onderzoek over. Maar als hij al 3 of 4 maanden geleden gevaccineerd is, kan dat daar niet van komen hoor.

Men mag dezelfde fouten niet maken als de TV virologen he.
Maar jawel, dit is een spel en wie het eerlijk speelt, verliest.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be