Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juli 2022, 22:07   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard ik ben dit KOTSBEU!!!!!!!!!!!

ligt hier al enkele dagen (sinds donderdagnacht):
(op de foto ziet het er klein uit maar is dus echt wel een hoop stront..... !!!! <- BEURK de stank is niet te harden, (dit moet mij dus weer overkomen hé ik ben echt geboren voor het ongeluk, waarom ik weeral????! Pfffffffffffft!)


ik vermoed door groepje zwervers (met hun Oekraïns gebral/gebrul/geroep) dat hier geregeld 's nachts op bankjes bivakeert & dus ook de boel terroriseert gezien de leuke grote boodschap pal voor de voordeur alsook de gezellige bierblikjes...... (blikjes die woensdag per magie ineens verdwenen waren, maar de dag erop er dus weer stonden - echt om te pesten dus, er staat verdorie een vuilnisbak op nog geen 50m wat zeg ik.. nog geen 5m!!)!
ze hielden me trouwens al een tijdje in de gaten - voelde me echt in het oog gehouden toen ik afgelopen woensdagavond het vuilnis buiten zette.....
bewijzen dat zij die drollen er legden kan ik natuurlijk niet, maar ik heb dus wel sterke vermoedens......

ook sta ik huiverachtig om er de polies bij te halen alsook om het op te kuisen (<- ja dat leuke werkje is voor mij aangezien ik hier nagenoeg de enige ben in het gebouw - de rest trekt het zich niet aan/is op vakantie/niet bevoegd donc c'est pour ma pomme!! PFFFFFFFFFFFF!!) omdat het een vrijgeleide zal zijn om gewoon verder te doen vermits er duidelijk KWAAD OPZET in het spel is (en ik voel DAT ZE HET NOG ZULLEN DOEN!!!!!); for instance alle ingangen in nabije buurt zijn gespaard gebleven (liggen er oké) bij BEHALVE dus de onze/mijne...... ECHT HE IK KRIJG HIER HET SCHIJT VAN BEN HET KOTSBEU #IKWILNAARTHAILAND!!!!!!!!!!!! (<- Daar zal ik tenminste niet geviseerd worden als GELE!!!!)

PSS Hoe pak ik dit het beste aan?!
Toch melding maken (& er en passant meteen een directe oproep call van maken??) wanneer ze binnenkort dus weer 'boel'/luide decibels ah maken zijn.... <- ik hoor ze nu reeds bezig..... PFFFFFFF!

Laatst gewijzigd door bembem : 30 juli 2022 om 22:31.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 22:12   #2
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.913
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ligt hier al enkele dagen (sinds donderdagnacht):



ik vermoed door groepje zwervers (met hun Oekraïns gebral/gebrul/geroep) dat hier geregeld 's nachts op bankjes bivakeert & dus ook de boel terroriseert gezien de leuke grote boodschap pal voor de voordeur alsook de gezellige bierblikjes......
ze hielden me trouwens al een tijdje in de gaten - voelde me echt in het oog gehouden toen ik afgelopen woensdagavond het vuilnis buiten zette.....
bewijzen dat zij die drollen er legden kan ik natuurlijk niet, maar ik heb dus wel sterke vermoedens......

ook sta ik huiverachtig om er de polies bij te halen alsook om het op te kuisen (<- ja dat leuke werkje is voor mij aangezien ik hier nagenieg de enige ben in het gebouw - de rest trekt het zich niet aan/is op vakantie/niet bevoegd donc c'est pour ma pomme!! PFFFFFFFFFFFF!!) omdat het een vrijgeleide zal zijn om gewoon verder te doen vermits er duidelijk KWAAD OPZET in het spel is; for instance alle ingangen in nabije buurt zijn gespaard gebleven (liggen er oké) bij BEHALVE dus de onze/mijne...... ECHT HE IK KRIJG HIER HET SCHIJT VAN BEN HET KOTSBEU #IKWILNAARTHAILAND!!!!!!!!!!!!
Giet er een kwak javel op, dagelijks. Dan zullen ze wel wegblijven.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 22:17   #3
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Giet er een kwak javel op, dagelijks. Dan zullen ze wel wegblijven.
Mja maar wij/ik moeten daar door hé!!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 22:18   #4
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

I Hate This!!!!!!!!!!!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 22:31   #5
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.337
Standaard

Veiligheidscamera laten plaatsen. Daarmee kan je dan naar de flikken gaan.
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 22:33   #6
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Ja camera's heb ik ook al aan gedacht maar wel spy-cams dan want zichtbare hangen ze toch gewoon iets over......

Laatst gewijzigd door bembem : 30 juli 2022 om 22:34.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 22:34   #7
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Enfin daar is het nu toch te laat voor. The damage is done.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 22:39   #8
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.896
Standaard

Hangt zo een plakaatje: geen kakje zonder zakje
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 22:42   #9
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

En ik zou dat hier straks rustig op mijn gemak willen opkuisen maar ZELFS dat gaat niet gezien ik dan lekker veel bekijks zal hebben - aangezien de heren zich dan op hun favoriete uitkijkpostjes zullen geïnstalleerd hebben inclusief bierblikjes; maw ik ben hier hun entertainment/hun TV. Plezant hé de gele stront doen opkuisen.... Echt hé PFFFFFFFFFFFFT!

Laatst gewijzigd door bembem : 30 juli 2022 om 22:43.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 22:47   #10
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Ik heb ZO'N ZIN om die STRONT boven hun kop uit te kappen.
Maar ik zal het niet doen -> Straks ligt hier nog een DODE gele*. Met al die gekken tegenwoordig.

*ik moet in leven blijven tot my exile to Thailand(!)

Laatst gewijzigd door bembem : 30 juli 2022 om 22:49.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 22:56   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.909
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hangt zo een plakaatje: geen kakje zonder zakje
Dan doen ze het nog meer de 'hondenliefhebbers'

Ik kan in dit geval bembem echt wel bijstaan want ik ben dat hier in de buurt waar ik soms ben aan de kust ook ferm beu dat volk dat zijn hond maar laat wildschijten.

Het rare is dat al die tijdelijke kustgangsters allemaal één of meerdere honden bijhebben.

Er is daar in de buurt anders een hondenweide voorzien.

Er zijn daar maar enkele mensen die gebruik maken van het 'zakje'

Er zijn ook mogelijkheden genoeg voorzien om dat 'zakje' in weg te werpen maar nee, liever voor uw deur.

Ik stel mij daarbij steeds de vraag als ik dat zie: wat gaan zij met hun wildschijters zeggen als je dat voor hun eigen deur zou doen?

(bovenstaande zowat hetzelfde met het wildparkeren aan de kust op huidig ogenblik)
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 30 juli 2022 om 22:56.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 23:04   #12
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Maar dit is mensenpoep hoor - ze hadden trouwens ook al ge'urineerd reden dat er ondermeer zand op ligt <- weet niet wie dat gedaan heeft wss een bezorgde buur van een vd winkels hiernaast.....

En ja dit is met KWAAD OPZET gedaan, genoeg plaats (in goot verrderop bvb ik zeg maar iets) in nabije omgeving, dus een bordje ophangen zal hen enkel sterken in hun kwaadwilligheid. Een geciviliseerd persoon kakt & pist sowieso niet voor de voordeur <- of all places nota bene, dit was duidelijk om mij te raken!! BEN ZO WOEST YOUCANNOTIMAGINE!! PFFFFFFFFFFFFT!

Laatst gewijzigd door bembem : 30 juli 2022 om 23:07.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 23:14   #13
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Bestaat er een speciale spuit ofzoiets (waarmee ik iets in bierblik kan injecteren....), that way maak ik er komaf mee #myway! hehehe

Of nee;
Ik zal daar over een 2-tal weken achteloos wat wijn -verkopen ze tegenwoordig in zo'n mini-tetrabricks, her & der droppen - uiteraard mixed with sth real bad.

Zal ik eens lachen.

HA!

#Niet met mij hé kerels

Laatst gewijzigd door bembem : 30 juli 2022 om 23:15.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 23:19   #14
jad°relen°ir
Staatssecretaris
 
jad°relen°ir's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2016
Berichten: 2.846
Standaard

Doe gelijk nen hond en baken uw territorium af !


Ik denk niet dat ge u geviseerd moet voelen.. dit gebeurt in tig portalen in tig steden.. braaksel, urine & keutels..... lijkt me dat ge gewoon pech hebt gehad dat er ene passeerde die dringend iets kwijt moest.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 23:24   #15
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Mja maar die konden dat ook gewoon iets verderop gedaan hebben hé -gewoon discreet in de semi-schemer, vooral dat hier een lichtsensor is hé -> dus die waren in het felle licht hier 's nachts hun gevoeg aan het doen.

En die blikjes zijn zeker niet eenmalig.

Maw hier is een slechte gewoonte taking root and me I am all alone facing the battle & the dirt!!

Laatst gewijzigd door bembem : 30 juli 2022 om 23:26.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2022, 23:38   #16
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

BEURK ik was beter naar een building de standing verhuisd, met syndic & vaste kuisploeg....... en oudjes achter hun gordijn (lol), .... nu ben ik de kuismeid ("Gebouw met algemene lage kosten," ja nu weet ik waarom.....de boel is dan wel zogenaamd aan het gentrificeren maar intussen zit ik wel met de shit.... PFFFFFFFFFT!)

Laatst gewijzigd door bembem : 30 juli 2022 om 23:41.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2022, 00:03   #17
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.986
Standaard

Over wat gaat deze draad misschien?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2022, 01:41   #18
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.789
Standaard

heb je al eens geprobeerd te ... ik noem maar wat ... te dweilen ?
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2022, 01:54   #19
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Zo. Het is intussen opgekuist door bibi. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT!!!!!!!!!!

De geur hangt nog steeds in m'n neus.
(Ik denk dat ik deze plek aldoor ga blijven associeren met STRONT!)

Ook was het geen 'vaste' kak maar semi-liquide. Geen harde drollen die zeg maar 'even' vlug met het zakje opgepakt konden worden. Dus ik heb zitten scheppen (met een mini pannetje dat ik toch niet meer gebruikte) en het zo in meerdere zakjes overgeheveld. Gelukkig droeg ik goedzittende handschoenen + of course een masker.
(Ps het was wel degelijk mensenpoep -heel zeker van! Ik kon de biergeur er doorheen proeven.)

Dan met vochtige doekjes de rest onder handen genomen. Er kwam maar geen eind aan. Er zat letterlijk stront -die reeds wat opgedroogd was, vastgekoekt aan de grond. Heb met duimnagel moeten zitten krabben om het eraf te krijgen. Ook zat er een reusachtige dikke vette STRONTVLIEG maar rond te vliegen aldoor rondom. Om gek van te worden..... (<- Oh wait.. *sarcasm off*) ....... Op de koop toe waren de vuilnisbakken bijna allemaal propvol waardoor de zakjes* (een dikke dozijn) er amper bij konden. *Gelukkig wel goed dichtgeknoopt allemaal.

(Intussen zat de hippe bakfiets-crowd gezellig voor de TV/met vakantie/op restaurant-uitgaan.... Bibi zal het wel opkuisen. Gebouw met lage alg. onkosten want ja, een kuisploeg sponsoren is er teveel aan hoor -dat gaat beter naar de hypotheek/whatever re-pffffft.)

ECHT HE.

ALS HET NOG EENMAAL VOORVALT BEL IK DE POLIES. + WRAAK MY WAY!!!!!!!!

NIET MET MIJ HE BENDE VIESPEUKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst gewijzigd door bembem : 31 juli 2022 om 02:15.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2022, 02:06   #20
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.789
Standaard

Verhuizen ?

Merksem klinkt als een leuke plek ?
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be