![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF22072007_004
Citaat:
Je ziet weer hoe men de politiek afkraakt door "het kneden van opinies" tegen leterme, ik weet niet wat voor huichelarij men zal uittoveren als de regering gevormd wordt ? Maar ja, ca c'est la belgique !
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ![]() De franstaligen hebben meteen de message gekregen, onze toekomstige premier is helemaal niet zo Belgisch gezind als zij zouden willen Ik vind dat we hem in Vlaanderen moeten feliciteren ! Los daarvan is het gewoon grappig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Hans hier het definitieve bewijs in zal zien van het gerucht dat het Vlaams-Nationalisme clandestien gesteund wordt vanuit Frankrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() lache
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Dit is gewoon de zoveelste poging van de Franstalige media om Yves Leterme als een gevaarlijke extremist af te schilderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat je het Franse volkslied zingt als ze naar de Brabaconne vragen, vind ik toch wel ernstig.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen met een vrije geest laten zich niet beïnvloeden door de media. Zeker niet deze die ergens 'bevestiging' zoeken voor het (verder) bestaan van Belgique.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 juli 2007 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Yves had beter in Vlaanderen gebleven. Ik zeg niet dat het een slechte mens is, in tegendeel, maar hij zit in een wespenest op het moment. Hij had federaal beter het premierschap aan Reynders gelaten en er voor gezorgd dat zijn programma werd uitgevoerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan idd een signaal zijn. Ik zou echter precies hetzelfde reageren tegenover journalisten die mij proberen te testen en waarvan ik wéét waar ze op uit zijn. Leterme heeft ze gewoon het voer gegeven dat ze verdienen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 juli 2007 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Degenen die gisteren Leterme wikken en wogen zongen één week geleden verdorie zélf uit volle borst de Marseillaise!
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgique zit in een wespennest. En niet alleen op het moment. Noch Leterme noch Reynders kunnen wespennesten de baas zonder ze uit te roeien.
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat toen geen probleem was, waarom nu dan wel?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de Franstalige hypocrieten beseffen nog altijd niet dat ze een 'Vlaming' verwijten wat ze zichzelf gulhartig toestaan.
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Hier vind je ook een artikel en reacties van de lezers: http://www.7sur7.be/hlns/cache/det/a....bron=homeArt1
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leterme stijgt nog maar eens in mijn achting. Trouwens weer een prachtig staaltje van subjectieve riooljournalistiek die we van de RTBF (lees: Deborsu) gewoon zijn. Nu gaan ze zo al proberen om Leterme onderuit te krijgen...
Enfin, wel leuk dat Demotte het ook niet wist ![]() Belgie is een zielig hoopje land. Zelfs de politici zijn er niet meer in geïnteresseerd. WEG ERMEE! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |