![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Een vraagje.
In Verkenner (MS-Office) kan men via het menu "Beeld" de details kiezen die in de rechterkolom getoond worden over het bestand dat links aangeklikt is. Dat werkt normaal per map. Als je van een hele reeks bestanden op je HD (bv. mp3-bestanden) de weergegeven details zelf wil bepalen, dan ben je dus enkele weken zoet. Nu bestaat er wel ergens een mogelijkheid om van alle mappen en bestanden op je HD weer te geven, maar dat is dan weer niet interessant omdat je van bv. tekstbestanden andere details wil zien dan van mp3-bestanden. Wat ik zoek (en niet vind) is de mogelijkhheid om alle mappen en bestanden onder een bepaalde map dezelfde details te geven, terwijl al de rest de oorspronkelijk ingestelde details behouden. Wie heeft een idee? Mijn eeuwige dank zal uw deel zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mss 't volgende : ( in het Engels)
folder selecteren tools folder options view aan of afvinken "hide extensions ... " ok (niet klikken op "apply to all folders") 't kan ook zijn da'k de vraag ni begrepen heb...
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 13 oktober 2007 om 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie rechts boven op de afbeelding. De methode die je hierboven aangeeft zorgt er bovendien voor dat alle bestanden op je HD dezelfde mapopties krijgen. Dat is nu net wat ik wilde vermijden. Ik wil graag één map met daaronder alle bestanden en submappen dezelfde details geven, rest van mijn HD blijft zoals het was. Laatst gewijzigd door Kortaf : 13 oktober 2007 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() ![]()
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 13 oktober 2007 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze draad nog eens onder de aandacht brengen. Heeft iemand een antwoord op de vraag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik herhaal de vraag nog eens (er staat een foutje in de openingspost):
In Verkenner (MS-Office) kan men via het menu "Beeld" de details kiezen die in de rechterkolom getoond worden over het bestand dat links aangeklikt is. Dat werkt normaal per map. Als je van een hele reeks bestanden op je HD (bv. mp3-bestanden) de weergegeven details zelf wil bepalen, dan ben je dus enkele weken zoet. Nu bestaat er wel de mogelijkheid om van alle mappen en bestanden op je HD dezelfde details weer te geven ("op alle mappen toepassen"), maar dat is dan weer niet interessant omdat je van bv. tekstbestanden andere details wil zien dan van mp3-bestanden. Wat ik zoek (en niet vind) is de mogelijkhheid om alle mappen en bestanden onder een bepaalde map dezelfde details te geven, terwijl al de rest de oorspronkelijk ingestelde details behouden. Ken iemand een oplossing voor dit probleemje, eventueel met één of ander freeware programmaatje? Laatst gewijzigd door Kortaf : 25 december 2007 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Om te beginnen is het niet de verkenner van Office hoor, das net dezelfde als die standaard bij XP zit, maw ook zonder office heb je deze verkenner.
Ik begrijp je vraag maar helaas is wat je vraagt niet mogelijk standaard in Windows. Een tip, je hoeft niet telkens via het menu te passeren om de voorkeuren te veranderen, door rechts te klikken op de balk krijg je zeer snel een keuzemenu waar je kunt aanvinken welke eigenschappen je wilt zien. Een tweede tip is gebruik te maken van WinCommander nu TotalCommander, deze verkenner kan je veel beter uitbreiden en naar je hand stellen dan die van Windows. Daar kan je via het menu configuratie, aangepaste kolommen definiëren, dat is exact wat je zoekt. BTW het programma is in het Nederlands en freeware. Volg de link Laatst gewijzigd door Ovidius : 25 december 2007 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Hij is in elk geval zijn prijs dubbel en dik waard als je veel met bestanden rondzeult of bestudeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ovidius : 26 december 2007 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Klik op mij Screen dump ![]() Laatst gewijzigd door Ovidius : 26 december 2007 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Voor de mogelijkheden dat dat programma je geeft? Bekijk daarnaast alle plug-ins en extra uitbreidingen en bedenk dat je meewerkt aan open-source software, mij is het dan het geld waard.
![]() ![]() EDIT met studentenkaart is het nog maar €21 Laatst gewijzigd door Ovidius : 26 december 2007 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als absolute leek blijf ik nog met enkele vragen zitten: 1. Hoe krijg ik die anytag toegepast op mijn bestandenlijst? 2. Hoe pas ik hem toe op een bepaalde map en haar submappen en niet op alle mappen van de HD? (Mijn eigenlijke beginprobleem met Verkenner). 3. Ik had de AudioInfo plugin al gedownload en ingeladen, en ze staan dan wel in de header van de lijst, maar bij de bestanden verschijnt de info zelf (bv. de bitrate) niet of bijna niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jeetje.
Ik heb hier totaal geen kaas van gegeten. ![]() Cookies, pop-ups, dat schijn ik nog wel te begrijpen. Nou we toch bezig zijn. Kun je NERO 5.5 op meerdere pc's installeren of vervalt dan de licentie?
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 26 december 2007 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als het erop aankomt echt bestandbeheer te gaan doen dan ben je beter af met WinCommander, denk ik. Laatst gewijzigd door Ovidius : 26 december 2007 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Ovidius : 26 december 2007 om 22:21. |
|||