![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Was er dan tot nu toe geen enkele vorm van registratie naast het tonen
van een paspoort hetzij legaal danwel vals.? http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...istreren.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Als er voldoende garanties en veiligheden ingebouwd worden in het systeem, dan is daar inderdaad niets mee mis.
![]() Maar ik voel me toch ongemakkelijk bij de registratie van biometrische gegevens.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind dat we hiermee een gevaarlijke richting uitgaan. Ik weet dat velen hier niks achter zoeken en ik zoek er misschien te veel achter, maar de laatste keer dat men dit soort registratie deed was in Duitsland ten tijde van Hitler.. .
Ik sta heel erg argwanend tegenover elke vorm van registratie waarbij de overheid allerlei dingen wil weten ... . Ik vermoed dat dit een stap richting de NWO is, maar velen zullen wellicht denken dat ik er volledig naastzit. We zullen zien. Eerst kwam er de dubieuze grondwet die nu goedgekeurd is onder een andere naam en nu komen ze met dit .. . De mensen weten trouwens nog steeds niet wat er in die grondwet staat. Als mensen hierover correct zouden worden over ingelicht zou men wel beseffen wat er aan de hand is, maar de meeste mensen kijken liever naar hun soaps of naar sport ipv de overheid in het oog te houden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb hier ergens al eens de geconsolideerde versies gepost, eens zien of ik dat bericht nog kan terugvinden... Wijziging: Hebbes! ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 19 februari 2008 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
welke buitenlanders van buiten de EU in Europa verblijven. Ook de registratie en aanpak van illegalen lijkt me een taak van de EU. Heel het immigranten beleid en aanpak zou ook door de EU meer gereguleerd moeten worden. |
|
![]() |
![]() |