![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb Maingain eens horen zeggen dat de taalstrijd puur economisch is. Eigenlijk snap ik dit niet zo goed. Als we de Franstaligen ergens moord en brand om horen schreeuwen, is het niet de responsabilisering van de gewesten, maar meer de afbraak van privileges die de Franstaligen genieten in de Belgische staatsvorm. Dus de vraag die ik me nu stel is: Hoe leggen de Franstaligen het het buitenland uit als ze autonomie weigeren, terwijl Vlaanderen ze niet economisch in de steek zal laten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allez nu, echt? Goh, dat hadden we niet verwacht.
Welkom op politics. Ik merk meteen dat je erg snel van begrip bent. Je past hier wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Zei hij tegen iemand die een maand langer op het forum zit dan hijzelf.
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het hele department Buitenlande Zaken (ambassades, diplomaten, etc...) domineert, dan hoef je niets te gaan uitleggen. Dan wordt jouw visie gewoon als waarheid geslikt. Vooral als men in het buitenland dan nog de racistische blaadjes zoals Le Soir of La Libre gaan lezen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |