![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Weer een undercover boek over Brussel.
'Jonge Marokkanen zijn een plaag' Undercoverjournalist en Midden-Oosten-expert Arthur van Amerongen (49) dook een jaar onder in het moslimmilieu van Brussel en schreef daarover het boek BXL Eurabia dat volgende maand verschijnt. Revu-verslaggever Arnold Karskens zocht hem op en sprak zes uur lang met hem over de zelfdestructiedrang van Marokkanen, de overeenkomsten met de zwartekousengemeentes en de charmes van het geiten neuken. Enkele soundbites: - 'Vooral de salafistische vorm van de islam, vooral populair onder jonge Marokkanen in Brussel, is bikkelhard, ontdaan van enige liefde en verdraagzaamheid.' - 'Marokkanen vormen de meest omstreden groep. Ze trappen overal rotzooi, in zwembaden, als drugsdealers, als loverboys die jonge meisjes tot prostitutie dwingen. Niet alleen in Brussel, maar overal, van Parijs tot Madrid. Ik kom uit Ede, het Mekka voor kransenvoetbal op 4 mei.' - 'Een jongen gaf me een trap in de rug. Dat bedoel ik. Ze zijn zo laf en hypocriet. Iedereen die ik ken in het centrum van Brussel is wel eens overvallen door Marokkanen.' - 'Strafkampen zijn nodig. Echt waar.' - 'Ik heb de leuke islam gezien, die gaat verder dan de overleveringen van de profeet. Ik houd van de romantische islam, de mystieke soefi en het mediteren, de cultuur, de muziek. Een warme samenleving met gastvrijheid. Als je volgens de Koran goed leeft, beroof je geen oude vrouwtjes.' - 'Er is natuurlijk de jaloezie jegens de westerse samenleving met alle vrijheden, en vooral de vermeende seksuele vrijheid die wij genieten. Ik ben benieuwd wat Freud over moslimterroristen in steden als Brussel en Amsterdam gezegd zou hebben.' - 'Aanslagen in Brussel en Nederland zijn een kwestie van tijd.' Hele interview staat in de Revu http://www.revu.nl/10513.Interview_m..._van_Amerongen TV interview met Arthur van Amerongen bij de Belgische tv. Deel 1 http://www.youtube.com/watch?v=7mHsCUkDsto Deel 2 http://www.youtube.com/watch?v=_YcmaG6qhUo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Moedig.
Ook TV Brussel die dit uitzendt. Het eerste wat ik ervan hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() LOL Van Amerongen.
"Was dat makkelijk, infiltreren in de moslimwereld?" "Nee, want ik heb 8 maanden niet gedronken. En ik hou van een pintje." ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Als je volgens de Koran goed leeft, beroof je geen oude vrouwtjes.'
Hier wordt maar even bevestigd wat ik hier al maanden probeer uit te leggen.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je volgens de Koran goed leeft, beroof je geen oude islamitische vrouwtjes.' |
|
![]() |
![]() |