![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat enkel in Gent of komt die absolute gruwel van wansmaak ook in andere steden voor: vrouwen die hun broek in hun botten frommelen? Die broek die daardoor begint samen te stroebelen aan de knieën...
Botten die je boven je broek draagt, zijn enkel toestaan als je te paard naar je werk/school/café gaat. In combinatie met alle andere vervoersmiddelen zou die dracht verboden moeten worden. Als je wil pronken met de hele lengte van je botten, draag dan een rok. Of toch op z'n minst geen lange broek... Die esthetische horror zie ik vooral in Gent. Of doet men dat ook op andere plaatsen? Misschien ligt het aan het plaatselijke drinkwater dat de geest bezoedelt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 16 januari 2008 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je komt het overal tegen...
Broeken die in laarzen gepropt zitten of zo van die ruitersbroeken die net boven die laars stoppen.
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() ik zie het ook tegenwoordig meer en meer. een vies verschijnsel moet ik zeggen!
ik heb het sowieso al niet zo op die botten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() LOL! Ik vraag me ook altijd af waar hun paard staat. Maar jammer genoeg is dat wansmakelijk tafereel niet alleen beperkt tot Gent... Nu, ik vind een korte broek en laarzen nu ook niet echt een voorbeeld van esthetiek!
Laatst gewijzigd door Edina : 16 januari 2008 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien moeten we de textielindustrie overnemen, en alle broekspijpen laten onderdompelen in een bad van agressieve anaerobe bacteriën. En van zodra de broekspijp afgesloten wordt van de lucht, beginnen die beestjes hun werk te doen. ![]() *huiver, huiver*
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Korte broeken tout court bij vrouwen zijn al geen voorbeeld van esthetiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet maar eens dagelijks een overvolle spitsuurtrein nemen naar Brussel. Wat je daarop zo allemaal ziet...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb sinds kort ook laarzen
![]()
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Vaak zijn het dan nog ook eens van die gruwelijk lelijke, goedkope botten.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets?
![]() ![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de winter?
Dan krijg je toch blaasontsteking.... Die wijven zijn ook helemaal losgeslagen... Heeft Freya al van die laarsjes?
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't Is nen trend...ook hier in Aalst...
Botten en kniebroeken, bweikes..vooral die kniebroeken...hoe wanhopig kan je zijn om "de esthetiek" de nek om te wringen. Dat het maar snel weer zomer is, korte rokjes en topjes die aan de verbeelding niet veel overlaten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Jongens, esthetiek is een kwestie van smaak ... Waarom worden nieuwe trends telkens zwaar aangepakt?
30 jaar geleden zou deze topic er zo uitgezien hebben: "Is dat enkel in Gent dat er jongemannen rondlopen met ongewassen, lange haren"? ![]()
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 16 januari 2008 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lange laarzen, dat staat alleen maar bij een bikini dacht ik...
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door lantjes : 16 januari 2008 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |