![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Gevonden lichaam is Annick Van Uytsel
![]() Het lichaam kwam bovendrijven in het Albertkanaal ter hoogte van Lummen LUMMEN - Het lichaam dat in de vooravond werd ontdekt aan het Albertkanaal in Lummen is dat van de vermiste Annick Van Uytsel. Dat bleek na onderzoek door een wetsdokter in het UZ Gasthuisberg in Leuven. Omstreeks half zes merkte een wandelaar een pakket op dat kwam bovendrijven in het Albertkanaal aan de Kanaalstraat in Genenbos (Lummen). Hij verwittigde de politie die op hun beurt de brandweer stuurden. Duikers van de brandweer brachten het pakket op het droge. Het bleek om een lichaam te gaan, dat volledig was ingepakt en verzwaard. Het pakket werd ter plaatse niet geopend, omdat mogelijke sporen verloren zouden kunnen gaan. Het was bijgevolg lang niet duidelijk of het om een man of een vrouw ging. Omstreeks kwart over acht vertrok een lijkwagen die het lichaam naar het UZ Gasthuisberg gebracht heeft. Daar werd het pakket voorzichtig geopend en kon een wetsdokter vaststellen dat het inderdaad om het 18-jarige meisje uit Schaffen gaat. Leger Om 20u30 kwam aan de industriezone langs de Kanaalstraat in Genenbos een bus met militairen aan. De soldatenzullen mee helpen zoeken naar eventuele sporen ter hoogte van de vindplaats van de zak met het stoffelijke overschot van Annick. De speurders van het gerechtelijk labo, de federale gerechtelijke politie en de militairen doorzoeken een strook met bos en struiken, dat gelegen is tussen de Kanaalstraat en de kanaaldijk. Duikers Van Uytsel verdween zaterdagnacht in Diest. Een intensieve speurtocht door honderden agenten, militairen en vrijwilligers in de wijde omgeving van Diest leverde vijf dagen niets op. Tot vanavond. Vandaag had een ploeg duikers nog de Demer afgezocht. De zoekacties concentreerden zich rond Halen, waar de gsm van het verdwenen meisje het laatst werd gesignaleerd. Er werden ook nieuwe foto's vrijgegeven van Annick en haar fiets. De Stnadaard 3/5/07 Innige deelneming aan de familie van dit meisje. Maak dit als ouder maar eens mee. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dit is toch verschrikkelijk? Als je er aan denkt wat voor gestoorde mensen er rondlopen... Ik ben 19, zit op kot in Leuven. Als je ziet wat voor gestoorde mensen er in een klein dorp als Schaffen lopen, hoeveel zitten er hier dan niet? Je zou niet meer durven buiten komen... In elk geval mijn deelneming aan de familie, vrienden en kennissen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Sociologen kunnen alvast oorzaken beginnen verzinnen om de daden van de dader te kaderen en dat hij ocharme toch niet te lang in de cel mag gezet worden en blablabla... En ja hoor, hoe verwerpelijk iedereen dit vindt, toch zal een groot deel van die 'iedereen' binnenkort stemmen op partijen die meehuilen met het geblair van die sociologen, criminologen...
Zulke criminelen horen niet thuis in een samenleving, nooit meer. Mijn deelneming aan de familie van het slachtoffer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zucht, ik word er echt kotsmisselijk van ![]() ![]() ![]() Ik hoop dat de dader(s) snel gepakt zullen worden en ik eis dat de dader(s) levenslang gestraft worden en niet na 7-8 jaar luxehotel zullen vrijgelaten worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Ongelooflijk, gruwelijk en onbegrijpelijk, het zijn zo'n dingen waar je als normale mens gewoon niet bij kunt. Dit is het ergste scenario wat er bestond voor de ouders, familie en vrienden van Annick, Alle sterkte toegewenst.
Het is voorlopig nog gissen achter de reden, misschien was het lustmoord of een aanrijding waarbij de dader het ongeluk wou verdoezelen... Hopelijk kom er snel klaarheid in de oorzaak en wordt de dader(s) snel gevonden, de ouders weten nu wel waar haar lichaam is, maar ik denk dat de gedachte dat de daders nog vrij rondlopen al even verontrustend en verscheurend is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is bijzonder erg dat zoiets moest gebeuren. Mijn medeleven aan de familie. Eén kleine troost hebben ze: hun dochter kan tenminste fatsoenlijk begraven worden, in tegenstelling tot de slachtoffers van de vele onopgeloste verdwijningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_452275.html
u kan uw deelneming betuigen op de site van hln hoe meer tijd er verloopt,hoe slechter dat het uitdraait de eerste 48 uren zijn cruciaal heb ik eens gelezen wat is er met ons mooi Belgique gebeurd ? ![]() Laatst gewijzigd door Marlientje : 3 mei 2007 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Gruwelijk! Het schrikwekkende is; ze werd vermoord toen ze in haar eigen streek van zoiets banaals als een fuif terugkwam met de fiets. Het kon dus evengoed iemand van ons allemaal geweest zijn.
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Goede vraag ... Ik vrees dat de mensen veranderd zijn. Deze maatschappij met haar hysterische media en consumptiedwang vervreemdt de mensen van elkaar. Psychopaten worden als het ware aan de lopende band gemaakt. Telkens ik in Brussel het openbaar vervoer neem vraag ik me stil af wat voor een ontspoorde freaks er allemaal niet rondlopen.
Avatar toont Friedrich-Wilhelm III König von Preussen (1770-1840). Laatst gewijzigd door Preuße : 3 mei 2007 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gedoogbeleid van de Linkse Kerk treft ook schuld. Waarom zouden (potentiële) criminelen zich zorgen maken? Als ze gevat worden krijgen ze meer rechten dan het slachtoffer, worden ze bijna dood geknuffeld door een legertje maatschappelijke assisten, psychologen en advocaten, en komen ze op de koop toe na 1/3 van hun straf vrij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik wil hier zeker niemand beschuldigen, daarvoor is het nog veel te vroeg. Laat het parket zijn werk doen en ik hoop dat de dader(s) snel gevonden worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() De VB bende moet dit voorval weer uitbuiten op haat te spuien en racisme
te kweken en op te hitsen... triestig en ongehoord waar zijn jullie opgevoed ![]() Laatst gewijzigd door Marlientje : 3 mei 2007 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vreselijk, vreselijk, vreselijk. Ik hoop dat ze dit onmens daarvoor verantwoordelijk snel vatten.
|
![]() |
![]() |