![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]()
We’re not going to play the blues anymore. Let the white folks play the blues. They got ‘em, so they can keep ‘em. -Miles Davis Laatst gewijzigd door reinaert68 : 20 januari 2008 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben gespaard gebleven van enige verslaving. Ik was bang dat ik in de categorie Internet hoog zou scoren maar ik ben in dat opzicht denk ik eerder afhankelijk dan verslaafd. Daarom heb ik niet de standaardsymptomen van iemand die verslaafd is aan internet. Maakt in de praktijk echter niet al te veel uit, ik heb het internet eenvoudigweg nodig dus zit ik er aan vast. Losweken is daarom geen optie.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zo het idee dat Dronkoers zich hier niet gaat tonen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Erg leeg hier. Hebben mensen hier angst voor of iets dergelijks?
En dan te bedenken dat men wel polls gaat doen die te maken hebben met het verslaan van kleuters ![]()
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() 37 op de alcoholtest=> te veel
25 punten op de internet test =>safe 3 op de cannabistest=>safe Gelukkig is er geen rook test.
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Mijn vader is zwaar alcoholist, het zit bij mij in de genen, dus er is al een serieus verhoogd risico. Ik heb echter tot m'n achttiende geen druppel gedronken dus er is nog hoop, want hoe vroeger men begint hoe moeilijker het is om te stoppen.
edit: 26 op alcohol 8 op cannabis Laatst gewijzigd door Paracelsus : 20 januari 2008 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() internet 19
gokken 2 cocaïne 1 ça va Laatst gewijzigd door Paracelsus : 20 januari 2008 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() alcohol 4
cannabis 1 internet 32 --> vreemd genoeg safe. Hoewel ik bv mensen afsnauw als ze me storen. Maar het verschil hier is wel dat als ik eenmaal offline ben, ik echt offline ben en ik nooit internet boven sociaal contact zou kiezen (of NOG niet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() allemaal safe
alcohol verhoogd risico voorts alles goed