![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Bij deze meld ik U de oprichting van een nieuwe politieke formatie, de Onafhankelijke Alliantie.
Deze formatie wil een verenigende formatie zijn van individuen die een uitgesproken politieke mening hebben, maar die zich niet thuis voelen in de huidige politieke partijen of die weten dat ze met hun politieke partij zeker zijn dat ze de kiesdrempel niet zullen halen. Samen kunnen we dat misschien wel en zo kunnen de meningen van de kleine partijen wél vertegenwoordigd worden in Vlaanderen en Europa. Uiteraard kunnen we U nu momenteel nog niet veel vertellen omtrent de vorm en bestuur van deze formatie, omdat ze nu nog maar enkele uren bestaat. We wensen alleszins resoluut op te komen voor een aantal punten: We eisen de invoering van het Bindend referendum op Volksinitiatief. Tevens eisen we de afschaffing van de kiesdrempel. We zijn tegen een verdere opsplitsing van België, hoewel we vinden dat er meer gelijkwaardigheid moet kunnen bestaan tussen de regio's. We vinden de vreemdelingenpolitiek als compleet mislukt. Daar willen we concrete maatregelen voorstellen om dit weer op het juiste spoor te zetten. De economie sputtert nog steeds. We willen concrete maatregelen voorstellen om de belastingen gevoelig te verlagen én om het ondernemingsinitiatief te stimuleren. Zo zou de herinvoering van het bankgeheim naar Luxemburgs voorbeeld heel wat nieuwe fondsen kunnen werven. We willen graag met iedere partij kunnen spreken, die geloven dat we samen wel een kans maken om de kiesdrempel te overschrijden, dewelke momenteel elke dissidente politieke mening bij voorbaat in de kiem smoort! Ik richt hierbij mijn oproep naar zowel BUB, Liberale Alliantie, Liberaal Appel en alle andere kleine partijen die te klein zijn om momenteel de kiesdrempel te overschrijden. Vriendelijke groeten, Rudy Van Nespen Tijdelijk woordvoerder. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Mag ik U vragen mij te contacteren ?
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 | |