![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over Brugge gesproken. Naar het schijnt spreken de locals in de film In Bruges Frans. Enfin ik heb er iets van opgevangen via via. Ik heb de film nog niet gezien dus kan ik er niet over oordelen. In ieder geval is een flik die meespeelt in de film een Franstalige acteur. Weet iemand meer?
De trailer is redelijk goed en de kritieken zijn meestal positief. Op het eerste zicht ook goed voor de promotie van Brugge want Brugge kwam in de trailer alvast veel in beeld. http://movies.yahoo.com/movie/180982...sh-s.55155004- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() tuurlijk spreken ze in brugge frans.
en duits, engels, nederlands, wss zelfs een beetje japanees. allemaal vreemde talen die ze daar hebben moeten leren. met al die toeristen daar moeten ze wel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() De BBC had ook lovende kritiek. Het was de openingsfilm op Sundance, altijd goede reclame.
|
![]() |
![]() |