![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Roland Duchâtelet (Vivant) - 1 tot 7 maart "Deze Vlaamse risicobelegger richtte enkele jaren terug een nieuwe politieke partij op. Dit jaar lijken zijn inspanning beloond te worden met een kartel samen met de Vlaamse liberalen. Zijn stokpaardje blijft uiteraard de economische hervorming die h |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Beste Roland,
Ik hoop binnenkort co-moderator te worden op Politicsinfo.net (u welbekend). Kan er geen kleine bezoldiging af? Ik ben een arme, werkloze neo-proletariër. Mijn vorige werkgever betaalt zijn schulden niet wegens failliet. Ik heb nauwelijks nog eten (het weinige dat ik in huis had werd opgegeten door de ratten die zich door de vermolmde houten wanden bijten). Boven mijn krot cirkelen de gieren en vorige week belde een lijkbidder die zich verontschuldigde omdat hij 'te vroeg' was. Sindsdien kampeert hij vlak voor mijn deur, steekt drie maal daags zijn kop door mijn kapotte raam en gaat met zijn snuffelneus na of er al een lijkgeur hangt. Mijn meubels zijn opgehaald door de deurwaarder en het regent binnen. Vriendelijk dank, Pyramus |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Proficiat met dat vrijwilligerschap.
Zou je dan als deel van de job ook van mijnentwege schrijven naar het soort gevallen die je net beschrijft. Er zijn namelijk écht heel wat mensen in zulk een situatie en ik krijg bijna dagelijks brieven van mensen die denken dat ik de sociale zekerheid kan vervangen. Ik heb geen cash op overschot, dus ik kan enkel geld verwerven door iets te verkopen. Als ik mijn aandelen in diverse bedrijven zou verkopen (wat niet echt eenvoudig zou zijn), dus alles zou verkopen wat ik heb, dan kan ik het systeem van de sociale zekerheid in ons land hoogstens een paar dagen vervangen. Dus dat is geen oplossing. Daarom kan ik beter wat investeren in Vivant, zodat ik gewoonweg de middelen van de staat kan gebruiken om iedereen beter te helpen.