![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...Na zijn antimoskeelied en de recente moskeesafari in Antwerpen komt Filip Dewinter met een nieuwe 'stunt' : ... het VB-kopstuk heeft de koninklijke paleizen te koop aangeboden op eBay, laat hij via zijn woordvoerder Bart Debie weten. Het paleis van Laken staat op de veilingsite met een vraagprijs van 30 miljoen, dat van Brussel moet 100 miljoen kosten.... (sic)
Eindelijk een goede zet mbt het peperdure koninklijk gedoe. Update: "Na een halfuur heeft eBay de koninklijke paleizen alweer van de site verwijderd." ![]() Het verhaal is in ieder geval wel plezant , als je het mij vraagt. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 5 februari 2008 om 16:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik bied 13.07 Euro.
Voor Laken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Moest iemand zoiets met een mijner eigendommen willen flikken, ik zou nogal eerlijk gezegd nogal rancuneus reageren. Hoe zou je zelf zijn moest je buurman je huis te koop aanbieden op het internet?
Dit is je zuiverste oplichting. Dewinter gaat een contract aan terwijl hij goed weet dat hij aan de voorwaarden van dat contract nooit kan voldoen.
Laatst gewijzigd door netslet : 5 februari 2008 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is het ook zo dat die eigendommen door ons allemaal betaald worden, bovenop de miljoenen die we jaarlijks "geven" aan de leden van de familie saks etc... Last but not least. Ik heb er hartelijk om moeten lachen. En dat alleen maakte het de moeite waard. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat zal dan toch ook zeer zeker wel mogen. Het is immers ook maar om te lachen. De Winter heeft iets gedaan waar ie geen recht toe had. Ik persoonlijk hoop dat ie daar voor gestraft wordt. Een beetje schadenfreude is me immers niet vreemd.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probleempje, de paleizen, villa's en andere tuinhuisjes gebruikt door de Seksen Coburgers zijn niet van hen, maar van de koninklijke schenking.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is niet te vergelijken. De koning en zijn gebouwen kosten ons fortuinen, en waarvoor eigenlijk? Vandaar dat iemand die dat op deze manier weer eens wilt in het nieuws brengen in feite niets misdoet. In plaats van mij zorgen te maken over het al dan niet gebruiken van zo'n taktiek om de scheve en schandalig dure toestanden van die paleizen en hun inwoners naar voren te brengen, maak ik mij eerder zorgen over de inhoud van de situatie: Bijvoorbeeld hoe men eenmalig en met veel tamtam € 250.000 vrijmaakt voor de duizenden mishandelde wezens in de Bulgaarse weeshuizen, maar jaarlijks zomaar en zonder poe of pah gewoon € 325.000 kado geeft aan de dikke nietsnut van een Laurent. Maak u daar maar eens druk over, in plaats van u zorgen te maken over het feit dat de miljoenenkastelen van de familie Parasiet even op E-Bay hebben gestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me niet herinneren dat u zich d�*�*r druk hebt om gemaakt, en/of dat de RTBF-verantwoordelijken daarvoor geëxecuteerd werden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soit, ik ben ook tegen het koningshuis. Maar tevens tegen politici in het algemeen.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je bij dat zoekertje een foto van Fabiola plaatst, gaat de vrouw in kwestie niet veel reacties krijgen en zal zowel iedereen doorhebben dat het om een grap, gaat, niet? Beetje verzuurd, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() toffe woordvoerder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans is de ene ook maar een 'taaie', de andere een 'vrouwtje' , nog een andere een oplichter, en de hele meute onverkozen profiteurs.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn al een paar topics waar je daarover kwijt kan wat je teveel hebt.
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: