![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dagboek van een Forumverkiezingskandidaat.
Terwijl het leven mij buiten roept, investeer ik mij tijd in het schrijven van een programma. De vogeltjes fluiten buiten en ik ben fotokes aant bijwerken voor mijn campagne. Heel de babetopic is voor mijn deur al gepasseerd, maar ik focus mij volledig op mijn eigen forumpartijwebsite. Zelfs die 30 Chinese vluchtelingen die rond mij staan krijgen van mij geen aandacht want ik ben volop aant campagnevoeren in zoveel mogelijk topics. Mijn lief moet alweer de batterijen van Tarzan opladen en ik kan haar daarbij niet helpen want de forumkartelonderhandelingen lopen nog. Mijn baas heeft me ontslaan omdat ik teveel geheugen van hun server gebruikte, dus heb ik meer tijd om te brainstormen over creatieve campagnevoering. Forumverkiezingen zijn gedaan... mijn leven is leeg ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dagboek van een zelfverklaarde anti-parlementair
Zagen. Huilen. Forumverkiezingen zijn gedaan... mijn leven is leeg ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
crybaby ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
1 sprookjesfiguur, klein mannetje => aardmannetje, dwerg 2 scout van de jongste leeftijd 3 aanhanger van een ludieke politieke groepering in Amsterdam in begin jaren zeventig van de twintigste eeuw"
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Hoe, zijn er al voor den tweede keer verkiezingen geweest? Ik heb die precies gemist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee johan, ge hebt absoluut niks gemist.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat vonkjes, hier en daar een geblutst egootje.. c'est tout.
The show must go on! |
![]() |
![]() |