![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ...gaat het Vlaams belang verder! Het Vlaams belang stelt voor volgende anti-westeuropese gebruiken te verbieden en actief op te sporen:
Reeds geslaagd: Verbod op burka en hoofddoek OF terug naar eigen land! Voorstellen op tafel: 1) Verplicht Nederlands taalgebruik ook op prive-gebied dus ook thuis 2) Verbod op schotelantennes aan woningen = niet- integratie! 3) Verbod op barbaarse toestanden zoals sexuele verminkingen "besnijdenis" 4) Eerste 10 jaar geen stemrecht en om het jaar een evaluatie uitvoeren. Ik denk dat dit de goede kant uit gaat,zoals dat hoort trouwens in een westeuropese beschaving! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) en als ik digitale televisie wil via schotelantenne? 3) is al verboden 4)bedoel je na naturalisatie of na aankomst hier en wat bedoel je met evaluatie? Waar stelt het VB dit trouwens voor? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Staat op de website van het Vlaams Belang.Met evaluatie bedoel ik jaarlijkse controle bij "Nieuwe Belgen" of ze zich houden aan de wetgeving,onze waarden en normen,de taal goed blijven gebruiken en zich ingeburgerd hebben en hun eigen "traditie's" afgezworen hebben.Wat tv betreft: 99,9% heeft kabel tv, ik zie niet in waarom iemand dan een schotel gaat plaatsen.Dit is een teken van niet-integratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
je hebt niet op opmerking 1 geantwoord, en hoe controleer je hoe of ze hun tradities hebben afgezworen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Onzin. Ieder bekijkt de TV-zenders die hij of zij wil. 3. Is nooit toegelaten geweest. Het warm water terug aan het uitvinden? 4. Stemrecht staat open voor discussie. Evaluatie op grond van welke criteria?
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 januari 2008 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Jep want naar een marrokaanse idool-versie kijken is hetzelfde als een nazi-zender kijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() @esperanza: De Vlaamse taal moeten immigranten perfect kennen! Iedereen weet dat vreemdelingen schotelantennes hangen om hun eigen zenders te zien,zo raken ze weer vervreemd van Vlaanderen dus geen schotelantennes voor vreemde talen,eventueel een hoge schoteltaks invoeren! en ten derde: verbod op sexuele verminking dus besnijdenis bij vrouwen,mannen en kinderen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Vrij Vlaanderen zal dan waarschijnlijk niet erg vrij worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() de link aub?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch niet ziek geworden?
![]() |
![]() |
#14 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voorstellen op tafel: Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 28 januari 2008 om 22:33. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Komkom jongens;het is geweten en heb het zelf al meerdere malen gezien dat ze hier alleen schotel nemen wegens ze naar hun zenders kunnen kijken in den buitenland.
Hun goed recht?ja,tis hun goed recht,ieder kijkt naar wat'em wil maar idd,als je de vraag stelt of dit weer de inburgering ten goede komt dan zeg ik resoluut van neen om de simpele reden;hoeveel moslimskinderen kennen er bv plop,samson ect....????Das naar mijn weten iets wat de meeste kinderen toch wel kennen en graag zien? Maar das voor vele moslims natuurlijk alweer te min onze programma's en zenders ect..... Ik snap echt niet wat die mensen hier lopen doen;ze willen niet werken,ze ontduiken belastingen,ze willen geen nederlands leren,ze dealen drugs,ze kijken alleen naar hun zenders,ze kleden zich zoals bij hen thuis dat je op de markt bv in gent dikwijls denkt;zit ik hier wel nog in gent/vlaanderen??:-/. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN