![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hooligans,
stelletje ongeregeld of extreem rechts/links gespuis? Echte vrienden of marginale bende? http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleid=BH1MEN9J |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hooliganisme heeft nix me politiek te maken, dus ook niet met links of rechts.
Al denk ik dat de meeste wel naar de rechtse kant zijn, als ge sommigste uitspraken hoort.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn teorie is dat een zeer klein persentage van de bevolking gewelddadig psichopaat is.
Zulke apen zoeken middens waar ze kunnen vechten en andere mensen schofferen. Dus kiezen ze als hobbie van naar het voetbal te gaan. En aangezien ze rap gewaar worden dat ze mensen sjokeren door rassistische en ekstreem-rechtse slogans te raaskallen, doen ze dat ook. Niet uit politieke overweging, daar zijn ze te stom (stom is niet hetzelfde als een laag iq) voor. Wat is eraan te doen? Ze moeten overtuigd worden dat de straf die ze ervoor krijgen, zo ambetant is dat ze zich toch maar gaan inhouden. Een stadionverbod hoort daar dus bij, maar is manifest onvoldoende. Op voorwaarde dat ze door de week gaan werken, steek ze gedurende een gans jaar iedere zaterdagmiddag tot zondagavond den bak in. Alkoholverbod enzovoorts ... Eigenlijk verwacht ik ook wel van de andere supporters, de gewone supporters, dat ze zich heviger afkeren van die hooligans. Zeker de besturen van de klubs moeten aktiever zijn, en die supporters die ook maar enig risiko vormen op hooliganisme, een abonnement (of tiket, of toegang supportersbus ...) weigeren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hooligans zijn er van alle soorten zeg maar.Links of rechts maakt maar bitter weinig uit. En soms het gebeurt het wel eens dat je je zo bestolen of uigedaagd voelt je even buiten je zinnen bent en je dan meedoet;dat maakt van je nog geen hooligan. Hooligans zijn vooral mensen die er speciaal op uit zijn om te vechten en spreken met de andere hooligans af waar ze elkaar ontmoeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Want das weer leuk aan linkse gepeepel;je hoort bv tijdens de match,geef em ne kilo bananen of oerwoudgeluiden en ik zwijg nog van al de rest;maar veel links gepeupel die anders zo bezig zit tegen rechtse mensen dat het racisten zijn zitten op zo'n moment zelf wel mee te roepen,ttssss.
Bewijst nog maar eens dat linkse ratten hypocrieten zijn en beter eerst eens in eigen boezem kijken + dit al van vroeger bestond,kon je moeilijk zeggen dat de mensen (allemaal) rechts waren,integendeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hooligans zijn gewoon driftkoppen die uit zijn op relletjes. Daar politiek aan verbinden is maar onnozel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() idioten?
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is onnozel om die drift zomaar ongekoppeld te laten dwalen. Voor die mannen is maar 1 oplossing: het leger in dermee, daar mogen ze vechten. Steek ze in een speciale close combat eenheid. Die mannen zijn niet abnormaal ofzo hoor. Het is dankzij vechters dat wij hier nu zijn. Ge moet die energie gewoon kanaliseren en beter gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Hooligans zijn toffe jongens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En geef toe dat die enkel links getint zijn hé ....
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Agressief?Als je dat al agressief vind dan ken je mij nog niet goed ![]() Ik ben de rust hemzelve. Laat mij zeggen dat ik weet waarover dat ik het heb en ik er een aantal keer zelf heb tussengezeten. (neen,ik ben geen hooligan maar ken er wel meerdere en heb er zelf een aantal keer tussen gezeten,shit happens). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
ik denk niet dat dat krakers zijn.
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hm,ik noem een voetbalsupporter geen hooligan.Zijn 2 verschillende termen. ![]() Hooligans zijn geen voetbalsupporters voor mij;het voetbal op zich zelf intresseert hen maar zeer matig(al hangt dat alweer van persoon tot persoon af). Maar je moet niet persee een hooligan zijn om eens door het lint te gaan;voorbeeldje;gent-cl brugge.Langs gentse kant is de haat enorm tegenover die van cl brugge en daar moeten er altijd maatregelen getroffen worden want het zou zeker ambras van komen. En daar zijn dikwijls op zo'n moment gewone brave supporters bij betrokken. De redenen waarom die haat zo diep zitten zijn een aantal uiteenlopende redenen en dat zet kwaad bloed en die match is altijd de match van het jaar,vooral thuis op eigen veld.Zolang we niet verliezen zijn we al tevreden maar winnen is een must. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |