![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met enige verbazing las ik net onderstaand PB van KOBAF.
Citaat:
Die "uitroeiing" was natuurlijk niét letterlijk te nemen. En ik bedoelde natuurlijk "uitroeiing van de vrijwillige werkloosheid" en niét die van de "vrijwillige werklozen" an sich, voor alle duidelijkheid. ![]() Voor iedereen die nog mocht twijfelen: het was dus géén oproep tot volkerenmoord. Maar moest er binnenkort "banneling" onder mijn nick staan, dan weet iedereen bij deze ook waarom. Bedankt aan KOBAF om me erop te wijzen hoe makkelijk een zin met goede bedoelingen, die echter ietwat nonchalant neergeschreven wordt, een heel ander leven kan gaan leiden dan bedoeld.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 27 februari 2008 om 17:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rancuneus van Kobaf om er zulks achter te zoeken en het dan nog pogen het te gebruiken om iemand permanent te bannen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie trekt nu zich iets aan van KOBAF?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() het gaat hier niet over kobaf maar over één van onze doelgroepen de werklozen
oproepen om een bepaalde bevolkingsgroep uit te roeien kan niet en is onwettelijk overeenkomstig het forumreglement eist het vierde wereld syndicaat de permanente ban van de poster van deze kwalijke oproep en neemt geen genoegen met de rechtzetting alhier verder zal het vierde wereld syndicaat eerstdaags officieel klacht indienen tegen www.politic.be wegens oproepen tot geweld indien die oproep om alle zogenaamd vrijwillig werklozen uit te roeien niet van het forum verwijdert wordt dit pikken wij niet - de klok tikt - we geven 24 h de tijd !!!
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
een middel om te bereiken dat de wet die verbiedt om op te roepen tot geweld en zeker tot geweld tegen een ganse bevolkinggroep ook van toepassing is voor onze doelgroep.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 00:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() djeez kobaf.
groentje-18 schrijft gewoon soms heel onnozele dingen. ze uit zich soms een beetje dommetjes. 't is een brave meid voor de rest. en ze bedoelt het goed. wat een complete overreactie van u. je maakt jezelf gigantisch belachelijk.
![]() |
#8 | |||
|
![]() Citaat:
de zin die u schreef Citaat:
Citaat:
Indien u dat doet willen wij afzien van de eis om u permanent van het forum te bannen en deze overtreding van het forumreglement door de vingers te zien excuses zouden bovendien ook gepast zijn niet tav het vierde wereld syndicaat of kobaf maar wel tav de werklozen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 00:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
het verschil waarmee deze vergissingen worden gemeten zegt op zich al genoeg en is reden genoeg voor ons om consequente toepassing van de wet en het forumregelement te eisen - ook tav één van onze doelgroepen dus !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 00:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier ook al meermaals meegemaakt dat ik iets post dat compleet fout was: je verandert wat aan je zinnen en je post compleet het tegenovergestelde van wat je wou posten. Groentje-18 is een beetje berucht om haar nonchalantie, en iedereen met minimaal twee hersencellen kan zo zien dat dit weer een voorbeeld is van haar nonchalantie. Ook jij dus, want ik verdenk je ervan meer dan 1 hersencel te hebben. je reactie is er één van pure frustratie, en dat vind ik behoorlijk zielig.
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, ik hoop dat ze geen gehoor geeft, want ze heeft haar uitdrukkingsfoutje al toegegeven. De moderatie zal wel slimmer zijn en verder zien dan de semi-dakloze versie van Dirty Harry die je hier neerzet. Ik wil er je ook fijntjes aan herinneren dat de moderatie hier wel makkelijk smijt met permbans naar om het even wie die een klacht indient tegen het forum zelf. Have a nice life.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 februari 2008 om 00:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iemand die op dergelijk niveau reageert op een fout hoort voor mij sowieso niet thuis op een forum als dit.
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
al eens bij stil gestaan waar dit bovendien eindigd ? de volgende stap is oproepen tot geweld tegen werklozen en ganse bevolkingsgroepen die wel als dusdanig bedoeld zijn - iemand die de kwalijke posting die we gewijzigd of verwijdert willen zien fragmentarisch leest kan daaruit besluiten dat oproepen tot geweld tegen werklozen kunnen op dit forum eens te meer zien we hier op het forum trouwens waar het haatzaaien tov werklozen van de overheid toe leidt - we zien dat zowel in het nonchalante postinggedrag van sommige gebruikers alsook in de nonchalante houding van de moderatie hiertegenover - de maatschappelijk perceptie verschuift - tav werklozen kan men zich blijkbaar meer en meer permitteren - wetgeving wordt tav hen alle dagen minder en minder relevant en het is onze taak deze tendens een halt toe te roepen waar we maar kunnen - het liefst voor ze resulteert in excessen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 01:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen schrijft al eens fouten.
Sommigen volharden er vaak in - ook ik - en anderen laten het los. Dat laatste lijkt me in dit geval het beste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
we vragen niet veel - en zullen van alle verdere zever hieromtrent afzien indien slechts die posting naar behoren wordt aangepast andere belangengroepen zouden dat ook eisen tav hun doelgroep - wat wij doen is niet zielig - wel de nonchalance tegenover wat wij vragen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() awel dan, geef het wat tijd, en reageer niet zo gefrustreerd en hysterisch.
Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() één man en een paardenkop kunnen de belangen van een ganse doelgroep proberen behartigen - en zeker wanneer overduidelijk niemand anders dat doet - met de wolven in het bos meehuilen dat kan iedereen
dat je laatste reactie ad hominem is illustreert dat je aan het einde bent gekomen van je inhoudelijke argumentatie zo n posters horen mijns inziens niet thuis op een politiek discussieforum waar het de bedoeling zou moeten zijn op de bal en niet op de man te spelen - ttz als je wil dat het doel ( discussieren over politiek ) behouden blijft.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 28 februari 2008 om 01:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Oei, dit is ondertussen behoorlijk ontaard precies, dat spijt me.
Laat ik beginnen bij het begin: Ik wou er daar straks nog bijschrijven dat een uitroeiing van werklozen voor u (Kobaf) wel heel vervelend moet zijn, gezien uw VWS. Maar goed, die conclusie had u zelf al gemaakt zie ik hier. Ik heb er hier denk ik duidelijk op gewezen dat ik helemaal niet bedoelde te zeggen wat er uiteindelijk is komen te staan. Indien dat niet duidelijk genoeg is, wil ik daar gerust nog wel eens opnieuw op wijzen. De post zelf kan ik niet meer aanpassen. Dit moet binnen de dertig minuten gebeuren. Gezien ik ook niet echt blij ben met de manier waarop het er nu staat en wat mensen die dingen graag nogal absoluut interpreteren zouden kunnen concluderen, zou ik dat uiteraard anders wel gedaan hebben. Wat betreft een ban: Een permanente ban als gevolg van een oproep tot geweld, in dit geval zoals het er staat zelfs een oproep tot moorden, lijkt me volkomen terecht. Zo nodig zelfs met verdere sancties. De moderatie weet nu wat mijn intentie was, en zal zelf wel naar best vermogen oordelen neem ik aan. Verder vind ik dat het jammer dat je de moderatie lastig valt met zulke bedreigingen. Het zijn mensen die hier op vrijwillige basis hun tijd insteken. Ik kan me inbeelden dat ze minder zin krijgen om nog tijd en moeite in dit forum te steken indien iedereen op scherp lijkt te staan en het spel zo hard mogelijk speelt. Daarbij zijn die mensen niet verantwoordelijk voor wie wat allemaal op hun forum neerschrijft. Wat zou je trouwens gedaan hebben indien ik binnen die zogenaamde 24u niet meer online was gekomen? Zou je dan een overheidsinstantie op hun dak hebben gestuurd, zodat zij met hun rug tegen de muur stonden wat dan god weet waar naartoe leidt? Zou je die overheidsinstantie dan ook naar mij laten komen? Zie je ons al staan in de rechtszaal? Dit maar om te zeggen dat ik denk dat je niet op de juiste manier omgaat met het forumgegeven. Ik vind het jammer dat je zo gehaaid geworden bent. Ik herinner me thans dat ik ooit toffe discussies met je heb gehad. Dat spreken in die "wij" termen lijkt me ook een beetje baldadig, maar het is natuurlijk een manier om uw gelijk te behalen zoals een andere.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 28 februari 2008 om 01:35. |
![]() |
![]() |