![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Is Die Hard 007 aka banneling baseballpolitieker/Hashiwokakero de volgende banneling? | |||
Ja, zeker weten! |
![]() ![]() ![]() |
30 | 90,91% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 9,09% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Is Die Hard 007 aka banneling baseballpolitieker aka banneling Hashiwokakero de volgende die hier zal buiten vliegen?
Ik denk van wel ![]() Deze racistische topic gecomineerd met deze provocerende topic zou 'voldoende' moeten zijn. In ieder geval, veel succes met het verlaten van dit forum. Ooit zal je wel afgekickt zijn ![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 9 februari 2008 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch zijn bedoeling, dus...
![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() krijg je voor dergelijke posts al een ban? is hashiwoooladingezen ook al geband trouwens? ik vroeg me al even af waar-ie naartoe was, maar wist dus niet dat hij gebannen was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is de vraag: hoeveel keer zal hashi/bbp/bbop/dh007 nog geband worden voor hij het opgeeft?
![]() Al moet ik toegeven dat hij in't begin goed zijn rolleke kan spelen ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Baseballomapolitieker en baseballopapolitieker zijn ook nergens meer te bespeuren in de ledenlijst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Dan doet hij toch overdreven veel moeite als hij echt zo snel mogelijk wil geband worden.
Als ik hem was zou ik eens een "bep. bevolkingsgroep" beledigen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand hem idd aub. de beide kloten aftrekken en de rest ervan composteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Dat Centrum van Gelijke Kansen ging dat dossier behandelen, geen idee dus. Ik dacht mij te herinneren dat C2C eens tijdelijk was geband, maar geen permanente ban dus. Hij loopt hier nog rond he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net nog wat andere dingen gelezen op die antisemitisme.be ... man, waar houden die zich eigenlijk met bezig?
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Ach, baseballpolitieker zal wel nog een paar keer terugkomen. En geband worden.
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oppassen eh, of we vinden deze posts ook terug op hun site ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() ja soms is het echt grappig om te lezen
![]() in 2008 zou iemand een man met een band met een hakenkruis erop hebben zien rondlopen in een jodenwijk. de getuige zou in een cafe naar de politie gebeld hebben en daarna weg gegaan zijn. het is niet bekend of er ingegrepen is, noch of dit alles een verzinsel is om te tonen hoe agressief wij staan tegenover die arme weerloze joden. ik verzeker u: de joden zijn sinds de 2de wereldoorlog, met de oprichting van israel, alles behalve weerloos meer. moest bijvoorbeeld "oude vrouwtjes met een handicap" de doelgroep vormen van haatactie's zou ik even verontwaardigd zijn als ieder mens en even bereid om er iets tegen te doen. maar ik vind dat joden beledigen even erg is als bijvoorbeeld amerikanen beledigen. als ik zeg: "amerikanen zijn klootzakken", dan vindt men dat vrij normaal, ik heb gewoon iets tegen amerikanen. moest ik zeggen: "joden zijn klootzakken", dan zou ik onmiddelijk een nazi en de hele rotzooi bij elkaar zijn. amerikanen en joden zijn toch maar gewoon 2 volkeren, en ik dacht dat volkeren op dezelfde manier moesten behandeld worden. ik vind dus dat het maar eens gedaan moest zijn met zo te klagen over de joden. het zijn mensen zoals anderen en een volk zoals anderen. en ja inderdaad: er zijn een dikke halve eeuw geleden 6 miljoen joden omgebracht: dat is een volkerenmoord en dus een enorme misdaad. maar dat is geen reden meer om daar nu nog zo over door te drammen. het nazisme is dood, met uitzondering misschien van een paar marginale en kleine verenigingen en partijen. destijds heeft rome ook de miljoenenstad carthago verkracht, vermoord en in brand gestoken. men kan niet blijven zagen over dat soort zaken. ps. @ anti-semitisme.be: ik ben geen antisemitist hoor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het is trouwens gebannen
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 9 februari 2008 om 13:23. |
||
![]() |
![]() |