![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Uit zéér goede bron werd mij gemeld, dat Leterme te kampen heeft met een ferme Burn-Out ( zoek op Google)
Een Burn-Out is niet op voorhand te voorspellen, maar heeft voornamelijk met stress te maken en is een psychische ziekte door overwerk en welke andere fysische mankementen aan het licht brengt of je ze kan krijgen. Een Burn-out is niet opgelost na enkele weken, maar hier moet men spreken over maanden en zelfs jaren. Het probleem van een Burn-out is dat (wanner je denkt dat het over is) je bij de minste stress terug hervalt. Indien men eerlijk en ernstig is, moet het kartel cd&v -NVA toegeven dat Leterme nietmeer in staat is om ons land te besturen. Ik schrijf dit zonder leedvermaak want een Burn-out is meestal de dooddoener van een grote carriere. Wel ben ik benieuwd of ze met deze diagnose naar buiten gaan komen ????? Ik wens hem veel sterkte |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Als Leterme inderdaad niet gewoon ziek is en dit alles tengevolge van stress is dan is Leterme inderdaad niet de geschikte man om dit land te leiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DS [Lawrence J. Peter] Laatst gewijzigd door filosoof : 15 februari 2008 om 03:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ben er zeker van dat er vuil spel is gespeeld met grote inzet en alles ten koste van het zogenaamde algemeen belang. De afgunst voor al zijn stemmen was te groot volgens mij, en daardoor veel tegenwerking. Alles om hem maar te doen struikelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op deze wijze verdiend deze man totaal geen bewondering. Hij kan het gewoon niet dat is nu toch wel heel duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie nooit uitblaast, krijgt vroeg of laat het deksel op de neus; maar deze volkswijsheid sloeg YLT in de wind = niet slim. Hij wordt een echte anti-held. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat CD&V/NVA met een degelijk programma naar de verkiezingen is gegaan. Daarom ook hebben ze de verkiezingen gewonnen: de mensen willen degelijkheid.
Na de verkiezingen hebben alle andere (grote) partijen er alles aan gedaan opdat hij zijn beloften niet zou kunnen waarmaken. Zie maar naar het ACHTERBAKSE onderonsje Verhofstadt, Reynders, Dua,... Ik vind dat werkelijk om van te kotsen, hoe deze mensen manipuleren en intrigeren om de keuze van de kiezer kapot te maken. Waarom geeft niemand deze achterbakse lafaards een schop onder hun achterwerk? Waarom moeten wij dulden dat deze louche onderkruipers, dat deze criminelen eerst hun succesvolle opposant op de meest schaamteloze wijze uitrangeren en dan zelf nog in de regering mogen? Kan iemand dit uitleggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() YL moet gewoon eens even vakantie nemen zoals ieder normaal mens.
We hebben niks aan een eerste minister die compleet uitgebrand is op 23 maart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Of hoe moeilijk dat hij het zichzelf gemaakt heeft?
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dua is de laaste die je zou moeten vernoemen volgens mij heeft die en gemeende Fuck you gezegd tegen zo en praktijken.
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() gewoon spin, niks van aan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Moest hij een paar weken verlof pakken zou hij waarschijnlijk "niet inzitten met het land" en nog van die zever... Belgicisten, tis er altijd iets mee. Ik heb nooit in de gepretendeerde goede Vlaamse bedoelingen van hem geloofd, maar dat neemt niet weg dat ik bewondering en respect heb voor die man als je ziet dat hij maanden met de grootste klutsers van Waalse politiekers heeft moeten doorbrengen. Dan nog tegengewerkt door een bende backstabbers van VLD'ers en belgicistische oude CVP zakken erbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Over een paar jaar heeft open VLD'er Vanhengel er ook van afgezien als het dat wel is wat Yves heeft? Naar mijn mening gaat het zeker over stress maar er is meer aan de hand met onze Yves dan een burn out! Kleine beschrijving van Vanhengel in HN Bron: Het Nieuwsblad Minister Vanhengel openlijk over zijn burn-out - 03/09/2005 ,,Komaan, niet flauw doen, dacht ik gedurende een lange periode. Eens uitslapen en het lukt wel weer. Maar tijdens een debat in het Brussels parlement ging het licht uit. Achtentwintig sprekers, dat kon ik niet aan. Ik ben naar huis vertrokken'', vertelt Brussels VLD-minister Guy Vanhengel. Na twee maanden afwezigheid ging hij op 1 september weer aan het werk. Brusselaars kennen Guy Vanhengel als heel aanwezig. De Brusselse regering kan geen beslissing nemen of de liberaal staat klaar om die voor het Vlaamse publiek te duiden. Er gaat geen sportevenement, receptie of pensenkermis voorbij of Vanhengel geeft present. Tot twee maanden geleden. Opeens gaf Vanhengel niet thuis. Op een persconferentie waar de voltallige Brusselse regering kwam opdraven, bleef één stoel leeg, die van de VLD'er. Wie bij zijn medewerkers polste waar de minister uithing, kreeg steevast hetzelfde antwoord. In zijn tuin. Burn-out, luidde de officiële diagnose. Vanhengel is niet de eerste politicus die te maken krijgt met de aandoening, weet hij nu. ,,Een hele stoet collega's, van binnen en buiten mijn partij, is bij mij op de biecht geweest. Dit heb ik ook doorgemaakt , vertelden ze. Ze gaven me tips en informeerden naar mijn medicatie.'' Toch wordt in de Wetstraat zelden over burn-out gepraat. ,,Maar ik heb geen remmingen'', lacht Vanhengel. ,,Geen slaaf meer'' ,,Hou er rekening mee dat dit een paar maanden kan duren, had men mij gezegd, maar ik heb altijd een groot recuperatievermogen gehad. Na enkele weken slaap en de juiste medicatie kwam ik er bovenop. Ik las de krant al eens helemaal uit, deed wat boodschappen, de klusjes die er nooit van kwamen, ging wandelen. Zonder te forceren werkte ik me weer in en in augustus vertrokken we alsnog op vakantie.'' ,,Ik heb me voorgenomen om bij politieke vergaderingen elke keer op te roepen tot wat meer efficiëntie. Er wordt nogal wat tijd besteed aan het zaniken over pietluttigheden waar de buitenwacht geen enkele boodschap aan heeft. Daar houden we alleen onszelf mee bezig! Laten we toch ophouden met elkaars dossiers uit te vlooien en details te willen veranderen. Daar verliezen we veel tijd en energie mee en dat zet veel kwaad bloed.'' ,,Ik probeer ook niet langer de slaaf te zijn van allerlei sociale activiteiten. Mensen begrijpen het best dat je niet overal kan zijn. Mijn deur? Kijk maar. Ze is dicht op dit moment.'' (AHO) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() En met een kartel partner die even koppig is als een ezel zal het nog moeilijker zijn om te overleven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Paarse partijen hebben jaren de problemen onder tafel geschoven en nog zijn ze bezig on de Vlamingen in hun hemd te laten staan. Als Verhofstadt een echte held is, dan gaat hij pal staan voor Vlaanderen i.p.v. voortdurend te konkelen en machtspelletjes te spelen omwille van de macht. Waarom moeten de Vlamingen altijd buigen voor de Fransen? Is dat na 178 jaar nog niet genoeg geweest? |
|
![]() |
![]() |