![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() http://www.telegraaf.nl/binnenland/3...s__.html?p=4,1
Predikant geeft zegen aan Wilders AMSTERDAM - Een predikant uit Heusden heeft zich de toorn van veel volgelingen op zijn hals gehaald door Geert Wilders openlijk te steunen. 'Mijn zegen heeft hij'. Protestants predikant dr. André Troost kritiseert de aanpak van Geert Wilders ook, maar heeft tegelijk waardering voor hem, zo schrijft het Nederlands Dagblad. ,,Als we niet oppassen verliezen we alleen al dankzij ons geboortecijfer op den duur heel onze cultuur.'' Troost, die een interview gaf aan weekblad Voetius , het kerkblad voor de meeste gemeenten binnen de Protestantse Kerk in de regio Heusden, vindt dat Wilders ook genoeg 'denigrerende opmerkingen maakt'. Zoals het verbieden van de koran. ,,Met zijn opmerkingen over de Koran - uitdunnen tot een blad ter grootte van een Donald Duck en verbieden - toont hij mijns inziens bepaald niet aan de kern van dat joods-christelijke gedachtegoed begrepen te hebben: liefde voor God én de naaste, ook de andersdenkende.'' "Als we niet oppassen verliezen we alleen al dankzij ons geboortecijfer op den duur heel onze cultuur.'' Nederlanders hebben dit vroeger zelf gewild, weet Troost. ,,Onze ouders riepen: 'Laat de Turken maar komen'. Ze kwamen en ze namen de Koran met zich mee.'' Dat moet volgens de predikant een halt worden toegeroepen. ,,Wij willen dat we niet totaal worden overspoeld door een cultuur die de onze niet is.'' "Maar ik ben geen predikant geworden om alleen maar keurig te doen wat well done is in de kerk. In zijn verzet tegen terroristische extremisten en middeleeuwse interpretaties van de Koran kunnen politici als hij en anderen op mij rekenen, al wil dat nog niet zeggen dat ik op Wilders stem. Ik ben lang genoeg in Amsterdam predikant geweest om te weten hoe complete wijken zodoende van karakter veranderen, met veel positieve, naar ook met (al te veel) negatieve gevolgen van dien,'' zo schrijft het Nederlands Dagblad. Ik ben zelf zeer content dat nu ook eens een dominee zich uitspreekt in het voordeel van Geert Wilders,hoop dat er nog meer de moed zullen tonen hun openlijke symphatie te betuigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() m.a.w. een gastvolk na verloop van tijd overrompelen door een steeds numeriek sterker wordend moslimgemeenschap.
Dat heb ik eens horen preken(via you tube)in een engelse moskee, door een imaan............ En ik weet zeker dat ze dat ongetwijfeld gaat lukken, die numerieke meerderheid(helaas!). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Was in Netwerk te zien vandaag. Te herbekijken op Netwerk.tv - Dominee zegent Wilders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die vent zegt gewoon de waarheid.
De moslim overname van Europa is volop gaande en de meeste, vooral onze regeringen, kijken de andere kant op en verlangen van al de rest hetzelfde. Helaas voor hen is niet iedereen een zieligaard die zich zonder slag of stoot overgeeft. Europe Awake!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was mij 30 jaar geleden al duidelijk,vandaar dat ikVber was en zijn van het eerste uur
![]()
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd door dat links gepamper ben ik vet met mijn VBstem,of beter gezegd foert stem
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Heeft u die statistieken toevallig ook? Ik heb de geboortecijfers enkel vergeleken zien worden tussen verschillenden etnische groepen, ik heb nog nooit een uitsplitsing op basis van xe generatie migrant gezien.
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dank u voor de moeite.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En onze klotepolitiekers maar zeveren over "meer multicul" en "vergrijzing" enz. Ze vervangen een verkoudheid door de pest. Arme kinderen en kleinkinderen... |
|
![]() |
![]() |