![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Hoe minder tijd ik op de weg spendeer, hoe minder tijd er verloren gaat. Daarom houd ik van snelle wagens. En als je minder lang onderweg bent is de kans op ongelukken kleiner.”
Dus met een snelheid van 300 km/uur zou je minder kans maken op het in levensgevaar brengen van jezelf en je medemens dan met de normale snelheid van tussen de 100 en 140. Overgens ben ik zelf voorstander van een snelheid die aangepast is aan de omstandigheden. Dus 100 als het niet kan en soms 130 als het wel kan. Op provinciale wegen mag wat mij betreft de snelheid naar beneden tot 80 en soms zelfs tot 70 km/u.
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lang leve Laurent
![]() 't Is wel den enige prins dat iets doet voor de burgers he ![]() In zijn dierenkliniek kunnen mensen die het niet kunnen betalen gratis hun diertjes laten verzorgen. En wat doet de rest ? Ik heb het eigenlijk wel voor den Laurent, maarja, dan opnieuw... Khem altijd partij getrokken voor de underdogs
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In de dorpskom => levensgevaarlijk Autostrade met geen obstakels of andere weggebruikers => geen probleem.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 14 maart 2009 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als bij hoge snelheid meer dodelijke ongevallen gebeuren als bij lagere snelheid, kan men in consensus een richtsnelheid als max opgeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
http://www.sfgate.com/cgi-bin/articl...02/MN65128.DTL En mij maakt het niet of de uitkomst van zulks onderzoek een hoge of lage snelheid is aangezien ik geen auto heb.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 14 maart 2009 om 22:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Men moet bepalen op welke snelheid het aantal verkeersslachtoffers aanvaard wordt (en wat dit niveau is). Als er iet of wat exponentiele trend in zit is dit gemakkellijk te bepalen. En mij maakt het niet of de uitkomst van zulks onderzoek een hoge of lage snelheid is aangezien ik geen auto heb. Laatst gewijzigd door Tavek : 14 maart 2009 om 23:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja als de baan leeg is, en tis recht op recht... dan kan doortrekken toch al es deugd doen he... Maar dan weken later krijgde ne brief van de flitspaal in oe bus
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik twijfel aan de verstandelijke vermogens van Prins Laurent eerder...wat voor quatsch die allemaal uitkraamt in dat interview...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zegt eerder iets over u dan over de werkelijke wereld. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 15 maart 2009 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hij vergat even dat "hoe lang je op de weg bent" kan bepaald wordt door km/u en km's... Zijn uitspraak is enkel geldig voor 't laatste. Originele uitleg wel. Ik vraag me af of het werkt bij de flikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() een belachelijk artikel in de krant.
en wat is dat me voor een prins. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laurent en ... LOGICA?
WOEHA! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh oh oh, pauvre belgique.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij wordt ie dan verkozen!
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Nederland hadden wij ook een prins die lak had aan de verkeersregels. Prins Bernhard had ook moeite met het gaspendaal en reed zichzelf zelfs bijna voortijdig dood. De stelling van Laurent nodigt uit om de verkeersregels te overtreden. Ze zouden hem zijn rijbewijs moeten afpakken.
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Benieuwd hoe de familie van Laurent hierover denkt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als Laurent zijn naft ver op is dan rijdt hij wat rapper, kwestie van sneller aan de naftstatie te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zijn ze gelijk einde carriere..... Zij mogen zelfs ongestraft dodelijke ongelukken veroorzaken,en daarbij vluchtmisdrijf plegen.... Er is zo al minstens één geval bekend met een lid van het koninklijk huis,en ook eentje die van snelle auto's hield... Dat ongeval is officieel dus nooit opgelost en het slachtoffer was,o ironie nog een pastoor op de koop toe.... |
|
![]() |
![]() |