![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het rooie lullertje dat immer de mond vol had en heeft over ten dienste staan van 'de mensen', blijkt in realiteit vooral ten dienste van zijn eigen bankrekening behoorlijk bestuur geleverd te hebben. Niet dat het ons nog verbaast van een copain van Steve, Norbert, Mia et les autres. Wie gelooft die mensen nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niemand, hoop ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Pètrick niet vergeten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() "Bladspiegel" is het eerste dat ik lees als ik de Knack koop! Slechts weinigen kunnen zich qua vindingrijkheid en genialiteit aan K. Meulenaere tippen.
Naast de minder appetijtelijke avonturen van "den Baard" wordt ook regelmatig uitvoerig over de Afrikaanse belevenissen van "de Rat" (Johan Van Hecke) bericht. Als De Bruyn en de zijnen zich uiteindelijk zullen afscheuren zal enkel nog een clubje zelfingenomen intellectuelen onder de naam SP-A overblijven. JA! zou ik zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |