![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wie dat durft tegenspreken is een RASSIEST!
![]() ![]() Britse rel om zwarten in het donker LONDEN - In het Verenigd Koninkrijk is ophef ontstaan om een mogelijk racistische opmerking van een BBC-presentatrice. Sarah Kennedy had op de BBC-radio gezegd dat zwarte mensen in het donker moeilijk te zien zijn. De Britse omroepwaakhond Ofcom sprak zijn bezorgdheid uit over het incident, zo meldde de krant The Times dinsdag. De publieke omroep BBC ontkent echter dat de opmerking racistisch bedoeld was. (c) ANP
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
delikaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tegenwoordig moet je goed opletten met wat je over iemand zegt. Erg vermoeiend allemaal vind ik persoonlijk. Je bent tegenwoordig direkt een rascist als je ook maar iets verkeerds durft te zeggen, ook al bedoel je het niet zo.
Eén foutieve uitspraak en je bent rascist. Zelfs een grap is ook niet meer toegestaan. Ik vraag me af waar we naartoe gaan op deze manier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() ik weet nog goed een klasfoto van mij in de lagere school.
Die foto was gekopierd naar het zwart en wit en toevallig zat er een kleurling in mijn klas. Toch moet ik eerlijk toegeven dat het een hilarische foto is. Ergens in een hoekje zie je precies tanden in de lucht zweven.
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Racisme is grappig, gehandicapten, vrouwen, feministen, pilaarbijters enz.. ook.
Die zwarten innhet donker ? Dat is op te lossen door ze te verplichten altijd breed te lachen - dan herken je ze minstens aan hun tanden (ze zullen hem niet temmen, de afrikaanse leeuw, zolang de leeuw kan lachen, zolang hij tanden heeft..)
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ernstig. Ik ben ooit naar een fuif met blacklight geweest in zo'n donker jeugdclubgeval.
Meer dan de helft van de fuivers waren zwarten. Op een bepaald moment gingen ze een soort eigen volksdans dansen, dus alle witten verdwenen van de dansvloer. Raar zicht zenne! telkens twee van die blauw-witte bollekes met een zwart gaatje, en daaronder twee rijen blauw-witte tanden... Het was nog in mijn politiek correcte periode, dus zei ik aan mijn gezelschap "het is hier een beetje donker hé" wat een bulderende lach van mijn buurman tot gevolg had. Blijkbaar een geïntegreerde zwarte die Nederlands verstond. Ik denk dat hij vond dat ik gelijk had.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=circe;3277112]Ernstig.
Het was nog in mijn politiek correcte periode[quote] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() In een auto kun je zijn ze ook moeilijk te zien !
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lincoln jongen, wat is dat met uw nederlands de laatste tijd? Ben je nu aan het achteruitgaan of heb ik je vroeger positief gediscrimineerd?
Of heb je te weinig oefening nadat je de school hebt verlaten? Ik gok op het laatste, maar het begint serieus op te vallen jong, we moeten daar iets aan gaan doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Als het zo zit, awel, ja dan ben ik maar een RACIST. I don't care.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() was dat in het interbellum ??
wow disco met blacklights, geweldige periode toch ? (VIER slows na de la bamba) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() @Circe
trouwens ik vind uw titel van deze draad wel intrigerend...kwestie van accenten...als men in het donker zwarten niet mag né-geren (fonetisch...) wat mag dan wel ? ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ja , echt serieus ik heb een probleem de laatste tijd met dislexie... ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wat onder de rode kleur komt gewoon negeren ! ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 februari 2008 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch als ze achteraan zitten...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In GB beginnen de laatste maanden op alles en nog wat kritiek te hebben en worden ze zo bekrompen dat het niet meer mooi is.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 28 februari 2008 om 08:03. |
![]() |
![]() |