![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 1000 nepbedrijven verstrekken 10000 nep-C4
Eindelijk eens een waardige tegenhanger van de diffuse en nooit vervolgde white-collar-crime, maar dan een die voor de door het bedrijfsleven uitgesloten sukkelaars werkt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() En gij juicht dit natuurlijk toe ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Er moet een enorme markt zijn van door het bedrijfsleven uitgeslotenen (zonder C4).
Nieuw is in elk geval dat de maffia aan werken van barmhartigheid doet, tegenwoordig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is dus duidelijk vraag naar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ge denkt toch niet dat die 'ontslagen' werknemers hun uitkering mogen houden? De bedoeling is net dat ze die doorsluizen naar hun capo
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Bhairav:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 29 februari 2008 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar btw, het bedrijfsleven is nog altijd op zoek naar enkele tientallen duizenden arbeiders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Het is de maffia van beneden die tegenwoordig aan barmhartigheid doet, die van boven laat het begrotingstekort, veroorzaakt door de notionele interest- aftrek (1,6 miljoen € ) dichtrijden door de oudere werkzoekenden te reactiveren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
De staat is zo vermoedelijk voor 30 miljoen euro opgelicht hoorde ik net! Bovendien zijn er blijkbaar heel wat mensen die vennootschappen oprichten zodat men belastingen kan terugvorderen, zo zijn bv. de kosten van een tweede verblijf of een andere aankoop veel kleiner. ![]() Het begint minder en minder een raadsel te worden waarom de belastingen in België zo hoog zijn en er toch een Matteuseffect blijkt op te treden, terwijl er zulke goede sociale voorzieningen zijn. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt daarbij dat er niets bewijst dat de notionele intrestaftrek meer kost dan dat hij opbrengt. Ge moet de (extreem)linksen niet altijd geloven, want moesten ze kunnen rekenen, dan was Wallonie nu een welvarend gewest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geld verdienen, papieren in orde brengen... 10.000 is slechts het begin !!
daarom dat er in Brussel zoveel werklozen waren ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp niet dat men zo op de kap van de werklozen zit...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles bijeen kunt ge u ernstige vragen stellen over het controlesysteem, en u zelfs afvragen of het in sommige kringen gewoonweg niet gedoogd werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komt daarbij dat men Polen... moet invoeren, om het werk te doen, dat de werklozen niet willen doen. |
|
![]() |
![]() |