![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.kuleuven.be/onderwijs/aan...C_50269094.htm
Ik denk dus om Monetaire & financiële economie te doen als major, alledrie de vakken die daar staan; en dan nog geschiedenis van het economische denken als keuzevak. (De rest lijkt me absoluut niet boeiend eigenlijk, behalve misschien economische geschiedenis).
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is uw PB-box vol ofzo?
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn hier verschillende jongeren die nog naar de unif moeten gaan en verschillende ouders wiens kids er nog heen willen.
Het is voor hen dus zelfs zeer interessant om deze informatie te krijgen. Discussies over de unif opleidingen zijn trouwens altijd leuk om te lezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die keuzevakkenlijst ken ik enkel political business strategy en economische geschiedenis. Het eerste gaat over 'bedrijfseconomie' en strategische perspectieven in het algemeen (ook een stukje over game theory dacht ik). Economische geschiedenis moet je wel mee oppassen, want dat is een vak waar de meeste studenten van klagen, dat het teveel leerstof was en achteraf veel saaier bleek te zijn dan de titel doet vermoeden. Voor het examen daarvoor moet je trouwens letterlijk teksten reproduceren, inzicht is van geen enkel belang. Althans zo was het de voorbije jaren toch. |
|
![]() |
![]() |