![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vakbonden hebben er juist voor gezorgt dat onze koopkracht zo achteruit is gegaan,daarom roep ik iedereen op om deze kiezingen in mei te boykotten
Wie zijn werk niet na behoren doe verdient mijn stem niet,zo simpel is dat Waar waren nu de stakingen tegen de overheid die geen prijzenstop invoerden voor basisproducten? Staat de vakbond dan niet voor de gewone werkmens die nu soms in armoede moet leven?
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() CAP staat daar schijnbaar voor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() De Belg heeft altijd lieden aan de macht gestemd die het geld langs deuren en vensters buiten smeten.
Die goede lieden werden altijd gesteund door de vakbonden die nog meer geld wilden buitensmijten. Rare jongens...die Belgen. Ben er zeker van dat het allemaal nog duurder gaat worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=23 Laatst gewijzigd door filosoof : 8 maart 2008 om 14:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Kun je je redenering even staven? Liefst met data, zoniet toch met een plausibele theorie. Leuk zou zijn: zonder spelfouten (optioneel).
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1. hun eigen personeel werd afgedankt (ABVV) 2. hun eigen personeel geen opslag kreeg om de koopkracht op peil te houden (ACV)... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Allez ik ga het voor superman dan nog eens uit leggen,ik vind dat een vakbond nu enkel maar fungeert als bank en daar stopt het dan ook met de diensten van de vakbonden in België Waar was de tijd dat een vakbond nog opkwam voor de werkmensen,de koopkracht,de goede arbeidsomstandigheden waar deze arbeider kon in werken,het samen opkomen voor werk......... Ik geloof dan ook totaal niet meer in een vakbond en roep de mensen op om niet te gaan stemmen in Mei
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 10 maart 2008 om 15:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Denk je niet dat er enorm veel werk achter de schermen gebeurt door de vakverbonden? Zowel in de politiek als op de werkvloer? Anyway...het wordt in ieder geval tijd dat jij eens recht door zee gaat zijn ipv te draaien als de wind. Eerst tegen stakingen zijn...maar als het misschien meer zou kunnen opbrengen voor u dan ga je ineens voor de vakbond zijn en voor stakingen? ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zal best wel wat werk verricht worden door sommige vakbondsleden, maar of het enig nut of meerwaarde heeft voor degenen die ze pleiten te helpen betwijfel ik ten sterkste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Dat ze eerst de rechten van hun eigen personeel verdedigen...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wat meer geld toestoppen en de stouterikken wat minder, afdanken kunnen ze dan ook van vandaag op morgen. Ge zult eens zien : geen werklozen meer : iedereen aan het werk voor een hongerloon en de vreemde luizen zullen hier wegblijven omdat ze hier niet meer kunnen profiteren !
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb de politiek gekleurde vakbond EN ziekenfonds al lang buiten gekieperd,ik hou niet van onverdraagzame organisaties die eigen mensen buiten smijten omwille van een andere politieke visie en langs de andere kant illegalen gratis laat aansluiten!
Ook ben ik naar het onafhankelijk ziekenfonds overgegaan ,en die zijn dan nog beter ook .