![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jean-Marie Dedecker (VLD) - 8 tot 14 maart "Ze noemen hem een pitbull en daar is hij best trots op. Samen met Hugo Coveliers verzet hij zich met hand en tand tegen sommige van hogerhand gedicteerde wetten. Herhaaldelijk kwam de Oostendse coach in het nieuws, vooral inzake de (verkeers)veiligh |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Meneer Dedecker, ik zie dat u in de senaat veel vragen stelt. Mijn gelukwensen daarvoor. U bent tenminste een parlementair die werkt.
Als ik bij uw spa-ps-collega's ga kijken, is het resultaat aan gestelde vragen bedroevend laag. Daarom nogmaals proficiat. Doe zo voort!
#2 |
Minister
|
![]() Ik zie ook dat er veel onzinnig gepalaverd wordt door diezelfde mijnheer Dedecker... Proficiat voor het mede helpen verzuren van de kijk die de burger heeft op de politiek, door de belastingcententeller op zo'n manier verder te doen tikken...
#3 |
Banneling
|
![]() Waarde Heer Dedecker, wat hebt u tot nu toe gepresteerd met het belastinggeld dat de Belgen u gegeven hebben voor uw functie als senator? Wat goeds hebt u gedaan voor België buiten wat geschreeuw en separatistische uitspraken?
|
![]() |