![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() De extreme reactie van Nederlandse politici, pers en media op het filmpje van Wilders is het beste bewijs dat wilders gelijk heeft. De poco's zijn in de val gelopen die Wilders heeft gespannen: hun dwaze reactie bewijst dat er inderdaad iets serieus mis met de ultra extreemrechtse ideologie die men islam noemt. En wat uiterst verontrustend is, is de dhimmitude van premier Balkenende die zich openlijk voor de nationale en internationale pers als een laffe, bange, blanke dhimmi-man onderworpen heeft aan de islam.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zit er nog een elementje in wat er zou op kunnen wijze dat je vanuit de extremistische zionistische hoek komt, maar om daar zekerheid over te krijgen zou ik meer van jou moeten lezen, en daar heb ik geen zin in. Ik ga je ook niet verklappen hoe ik het zie, want anders kan je je de toekomst beter verschuilen. En dan zeg je dat Balkenende zich onderworpen heeft aan de islam. Welnu, Balkenende heeft zich enigszins fatsoenlijk opgesteld. Hij had van mij nog een ietsje verder mogen gaan, zoals de EU. Door te stellen dat Balkenende zich heeft onderworpen aan de islam, zeg je dus in feite dat de islam gelijk is aan het fatsoen. Mooi zo. Dat heb je goed gedaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom toch altijd dat gescheld? (dhimmi's en zo). Rationaliteit is in dit debat ver te zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hou het een klein beetje fatsoenlijk Linda. De linkse kerk heeft zich al belachelijk genoeg gemaakt de laatste weken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gefeliciteerd, die zit! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In feite kan die Wilde film aangevuld worden met alle mogelijke oorlogsmisdaden van de bloedige XXe eeuw onder de titel "Mensen is misselijk" & dan er nog een vervolg op maken met alle fijne uitspraken van alle grote religieuze stelsels onder de noemer "Hypocrisie"
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hierin kan ik u volledig volgen. Alle zonden beladen op de Islam is inderdaad belachelijk. Wat ik echter wel een belangrijk punt vind is het volgende: er zijn (ook hier op het forum) bepaalde mensen die wanneer het op rechts populisme, VS, katholieke kerk en aanverwanten niet genoeg hun gal kunnen spuien en die op hetzelfde moment een extreem oververdraagzame houding aannemen t;o.v. de Islam. Ik denk dat het dat vooral is wat sommige mensen hier stoort. De ene dag gaan ze van: "Oooh Kardinaal Daneels en de katholieken over euthanasie. Schande schande schande!" (volgens mij ook terecht). De volgende dag blaast een moslim zich op en dan gaan ze van: "Het is een minderheid enz." Met alle respect, maar deze discrepantie irriteert zeer veel mensen mateloos, en naar mijn mening terecht. Als je paginas vol kan kladden over Bush (nogmaals volgens mij ook terecht) moet je ook de intellectuele eerlijkheid hebben om toe te geven dat Islam zoals die moemnteel door de meerderheid beleden wordt niet echt strookt met de fundamenten van een vrije samenleving. Verder vind ik het ook hoogst merkwaardig dat al die 'gematigde' moslims die er zijn volgens deze mensen niet op straat komen wanneer er tientallen mensen worden vermoord in naam van hun God. Voor enkele tientallen belachelijke tekeningetjes geraken ze er wel...
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |