![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij echt af wanneer men die stal eens gaat uitmesten.
Ik denk dat wij nog geen tiende weten van wat die kerel allemaal uitvreet. Bron: GvA. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Hoeveel moet die kwibus nog presteren vooraleer een meerderheid in het parlement het eindelijk eens aandurft zijn geldkraan dicht te draaien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop dat als prinses Astrid en prins Laurent "gedegradeerd" zijn tot zus en broer van de Koning, men hun dotatie niet zal hernieuwen.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht zelfs dat die volgens de grondwet geen recht hebben op een dodatie. Dus mag het geen enkel probleem zijn die wet toe te passen en de geldkraan dicht te draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Pfff... Ik word dat stillekes aan beu. We hebben niets dan miserie met onze koninklijke familie.
Een monarchie op zich is al erg genoeg, als ze daarbovenop niets doen dan foefelen, dan is het helemaal naar de kloten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Bwah, ik heb gedurende 30 seconden hem bezig gehoord op Royalty gisteren (tijdens het zappen
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Dat is goed nieuws, dan is alles in orde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Voor de rest geef ik hem het voordeel van de twijfel.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Met andere woorden, volharden in de boosheid tegen beter weten in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij zal zijn vennootschapjes waarschijnlijk niet in Vlaanderen opgericht hebben, want daar loert de fiscus constant om elke vennootschap uit te kleden. In Brussel zijn er zowat geen controles, en steekt het boekhouden dus niet nauw. Ik vraag mij af wie zijn boekhouding deed. Als Laurentje geen jaarrekeningen moet indienen, waarom zou de Vlaamse ondernemer het nog doen. Iedere belg gelijk voor de wet, of toch weer niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij wordt er dit jaar 48, als ik me niet vergis. Zou het zo niet stilaan een beetje tijd worden voor iemand die de ambitie heeft om koning te worden dat hij het Nederlands begint te beheersen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() als ik het artikel goed begrijp is er dus in feite helemaal niks aan de hand.
behalve dat de CD&V tijd teveel heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
helaas worden degene die frauderen (zijn er veel) met rust gelaten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik kwam gisteren Laurent tegen in Namen : de zwaantjes stonden hem wel op te wachten. Hij was met een kleine renault.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Als we van uw post ooit een film maken, wat denkt u van de titel: De dag van de uitvluchten?
Laatst gewijzigd door HAMC : 18 maart 2008 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn die soms te schoon om te gaan werken gelijk een ander? Laatst gewijzigd door daiwa : 18 maart 2008 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |