Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 maart 2008, 03:51   #1
Crochettie
Banneling

Standaard Godsdienst en Geld

Mocht morgen een Godsdienst geen geld meer opbrengen, was al dat gezever over Moslims,Christenen en andere tralala.. binnen de 5 jaar verdwenen.

Dat de katholieke kerk, de grootste dieven uit de geschiedenis zijn moet ik hier nietmeer uit de doeken doen.

Dit is nu bezig met de moslim gemeenschap - wereldwijd -olie
Onder hun voeten zit het vol en dat weten zij maar al te goed.
Gegroepeerd onder de naam Islam verdedigen zij dit of trachten zij nu anderen uit te buiten.

Waarom klikken de Joden samen ? VOOR HET GELD

Dan zwijgen we nogmaar over interne geldkwesties.
Neem nu de Moslim Gemeenschap in Belgie
Onder de vorm van een parastatale gingen zij de officiele toer op om subsidies te verkrijgen van de staat ( zoals vele andere godsdiensten)

Hoe lang heeft dit geduurt ? 1 JAAR ????
Er is weinig van in de pers gekomen, maar deze instelling is reeds opgeheven door ruzie onder mekaar en je mag eens raden waarover het ging? GELD

De schatbewaarder was met de kas gaan lopen
In de Koran staat nochtans duidelijk geschreven dat je niet mag stelen
Die schatbewaarder zal een gematgde zijn geweest en heeft waarschijnlijk enkel de korte inhoud van de Koran doorgelezen

Wij zijn allemaal volgelingen van de 3 G's (Geld-Gat en God)
Iedereen probeert God te spelen om het Geld te kunnen pakken, waarmee ze dan gemakkelijk enkele Gaten kunnen vullen)
Crochettie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 04:27   #2
brontosaurus
Burgemeester

brontosaurus's schermafbeelding

Standaard

Dat religies nog steeds bestaan is een bewijs van domheid van de mensheid.Religie is het opium van het volk.De intelligentie van een junk ligt ook niet al te hoog.Maar nogmaals,klagen helpt niet veel en voor akties heb je lef nodig.
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2008, 04:51   #3
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Dat religies nog steeds bestaan is een bewijs van domheid van de mensheid.Religie is het opium van het volk.De intelligentie van een junk ligt ook niet al te hoog.Maar nogmaals,klagen helpt niet veel en voor akties heb je lef nodig.

Awel brontosaurus , 't is niet alle dagen dat ik je volmondig gelijk geef.

Maar hoeveel lef heb je nodig om een gerichte actie te ondernemen? En wat soort reactie?

Ik vind bijvoorbeeld de "Fitna" actie van Wilders geniaal, maar helaas slechts een speldeprik.
Oud 29 maart 2008, 09:21   #4
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crochettie Bekijk bericht
Mocht morgen een Godsdienst geen geld meer opbrengen, was al dat gezever over Moslims,Christenen en andere tralala.. binnen de 5 jaar verdwenen.

Dat de katholieke kerk, de grootste dieven uit de geschiedenis zijn moet ik hier nietmeer uit de doeken doen.

Dit is nu bezig met de moslim gemeenschap - wereldwijd -olie
Onder hun voeten zit het vol en dat weten zij maar al te goed.
Gegroepeerd onder de naam Islam verdedigen zij dit of trachten zij nu anderen uit te buiten.

Waarom klikken de Joden samen ? VOOR HET GELD

Dan zwijgen we nogmaar over interne geldkwesties.
Neem nu de Moslim Gemeenschap in Belgie
Onder de vorm van een parastatale gingen zij de officiele toer op om subsidies te verkrijgen van de staat ( zoals vele andere godsdiensten)

Hoe lang heeft dit geduurt ? 1 JAAR ????
Er is weinig van in de pers gekomen, maar deze instelling is reeds opgeheven door ruzie onder mekaar en je mag eens raden waarover het ging? GELD

De schatbewaarder was met de kas gaan lopen
In de Koran staat nochtans duidelijk geschreven dat je niet mag stelen
Die schatbewaarder zal een gematgde zijn geweest en heeft waarschijnlijk enkel de korte inhoud van de Koran doorgelezen

Wij zijn allemaal volgelingen van de 3 G's (Geld-Gat en God)
Iedereen probeert God te spelen om het Geld te kunnen pakken, waarmee ze dan gemakkelijk enkele Gaten kunnen vullen)
Zeer juist, maar dat gat slaat wel op iets anders hoor. God,geld en gat, vertegenwoordigen de macht.
God,vertegenwoordiging, de Kerk;" Hou jij ze dom, we zullen wij ze arm houden". Geld; "voor geld danst de duivel". Gat; "Hoeren zijn machtig door dat ze teveel weten".

Laatst gewijzigd door Garry : 29 maart 2008 om 09:24.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 02:56   #5
Crochettie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Zeer juist, maar dat gat slaat wel op iets anders hoor. God,geld en gat, vertegenwoordigen de macht.
God,vertegenwoordiging, de Kerk;" Hou jij ze dom, we zullen wij ze arm houden". Geld; "voor geld danst de duivel". Gat; "Hoeren zijn machtig door dat ze teveel weten".
Daarom moeten die makroos regelmatig hunne bek toetimmeren
Crochettie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2008, 04:49   #6
brontosaurus
Burgemeester

brontosaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Awel brontosaurus , 't is niet alle dagen dat ik je volmondig gelijk geef.

Maar hoeveel lef heb je nodig om een gerichte actie te ondernemen? En wat soort reactie?

Ik vind bijvoorbeeld de "Fitna" actie van Wilders geniaal, maar helaas slechts een speldeprik.
Wel Maddox,je hebt gewoon alle lef nodig die je in huis hebt en dat zovere dat je daar zelfs al je zogenaamde eigen materialistische kraam voor kan laten vallen.Dat is hetgene waar ze je op willen terug houden en voor vele is deze materialistische kraam nog steeds veel te belangrijk.Een kale kip kan je niet plukken en vanaf dat moment wordt je zo rijk en machtig dat je alles aankan en kan niemand je nog wat maken.Zelf leef ik als artiest al jaren van giften en bezit ik helemaal niets.Wel heb ik een hele planeet ter beschikking en verblijf ik nu momenteel in Australie omdat Europa een beetje te koud is.Overal maak ik de mensen bewust van de huidige situatie en het aantal mensen wat langzaam wakker wordt stijgt behoorlijk.Alle dreigementen van overheidswege en religieuze instituten wuif ik lachend weg en geloof me maar dat ze me mega irritant vinden maar ze kunnen me helemaal niets.Een gevangenisinstelling is te duur en ook daar(vooral daar) zijn voldoende geintresseert in wat ik te vertellen heb.Daar houden ze helemaal niet zo van en mijn website is een soort van levensverzekering.Mijn sterkste wapen is de universele verklaring voor de rechten van de mens en daar kan nu eenmaal niemand om heen.
Wilders met zijn kraam is alleen maar een pupliciteitsstunt die geen enkele waarde heeft en alleen maar haat en chaos crieert.De manier waarop ie het doet is dan wel geslaagd maar het onderwerp is gewoon weg walgelijk.Ieder mens is gelijk en wij zijn allen verbonden met elkaar.Iets wat in religies vaak gepreekt wordt maar niet gepraktiseert.Het klinkt misschien wat oudbollig uit de flower powertijd maar liefde is alles waar het leven op draait.En voor diegene wat mij maar een gek vinden heb ik wel de vrijheid om te doen en laten wat ik wil.
brontosaurus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be