![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Tiens, noemt die gast Michael Druckers? Ik had nochtans het idee dat het Michel Drucker was... Ja, ik ben Vlaams boerke en toch ken ik hem. Straf hé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Toch straf dat die oude vedetten waar ik als klein man naar keek, nog altijd meedraaien in Frankrijk. Patrick Sébastien en Stéphane Collaro doen die nog wat? By the way, hoe heette dat programma op zondag, waar kindertjes liedjes moesten zingen en dan altijd een leuk cadeau kregen op het einde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Le Plus grand cabaret du monde" : een uitzending over magie met clowns en andere nummers in dezelfde stijl. "Les Années Bonheur" : een muzikale uitzending met verschillende artiesten van de jaren 60, 70 en 80. Het programma waarover je het hebt is "L'Ecole des Fans". Dat programma bestaat niet meer en Jacques Martin is trouwens nu overleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=CYf7sa2tqgo Als je haar vergelijkt met wat ze daarna geworden is, wat een verschil : http://www.youtube.com/watch?v=RSzhbLBrr_A Ik heb al Silvy Melody in het echt gezien : een schatje maar toch echt verlegen. |
|
![]() |
![]() |