![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Over hypocritie gesproken
Om de 5 minuten staking voor loonopslag Gaan winkelen is nietmeer haalbaar, elke dag op tv De koopkracht zit in diepste pûnt sinds wereldoorlog 2 Maar Hole, tis bijna Pasen en honderduizenden BelgeN staan te dirngen om op de vlieger te geraken, want Lijnheer en Madamme gaan skieen ( en liefst nog met de kinderen bij) Dan zwijgen we nog over zij die naar de andere kant van de aardbol vliegen voor beter weer. Wat zijn wij toch hypocrieten |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
da's 1 % zeker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus, maatregelen voor die laatste groep (de zwakkeren) en geen maatregelen voor de andere (middenklasse en hoger)?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Burger
|
![]() Anders vragen we toch een gratis kinderoppas!!! En vragen we toch geld aan vader lief?
Toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() Ik geef Crochettie gelijk. Nog nooit werden er zoveel (dure) reizen geboekt als dit jaar. Ik denk ( maar kan het niet bewijzen) dat de vakbonden de grote schuldige zijn. Daar er een dreiging was dat België zou splitsen hebben ze onder de mom van de prijzen swingen de pan uit druk uitgeoefend op de politiekers om maar gauw een federale regering te vormen. Dit is als een boemerang in hun gezicht teruggekeerd, men kan de vaksbond militanten niet meer in de hand houden. Terwijl de overgrote meederheid van de Vlamingen een afslanking van de overheidsdiensten wensen gaan die nog staken ook!
Als er al armoede is dan is die bij dezelfde doelgroep te zoeken dan voor 2 jaar, maar met medewerking van de media hebben de vakbonden dit tot een hipe gemaakt waarvan we de gevolgen de eerst volgende jaren wel aan de lijve zullen ondervinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Reynder's zijn middenklasse gaat skiën, ja. Diegenen die dachten tot de middenklasse te behoren zitten thuis zegeltjes te tellen.
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik beschouw mij onder de zwakkere VLAMINGEN, omdat (reeds eerder vermeld) ik meer dan 80% INVALIDE BEN EN CHRONISCH ZIEK. Onder de zwakkeren beschouw ik niet die moslim avonturiers die hier komen aangewaaid- van geen hout pijlen weten te maken en dan maar naar het OCMW stappen en welke dan plots zwart hout vinden en een illegaal luxueus leventje gaan houden. Wij invaliden en chronisch zieken maken bijna 20% van de bevolking uit (de 66% invaliden meegerekend) Een studie heeft uitgemaakt, dat van die 20% ( of 2.000.000) mensen er slechts 10% gaan stemmen of een volmacht overmaken. Dus 1.800.000 van onze categorie hun stem niet uit Laat ons die 1.800.000 nog verlagen naar 1.400.000. Als er morgen een nieuwe partij opkomt (De rolstoelers ![]() Dat zou een unieke stunt zijn, dan moeten ze alle parlementen de trappen halveren, liften plaatsen en schuinoplopende gangen maken. Mogen wij dan ook eens lachen en een minister afvaardigen ? MINISTERIE VAN ROLLENDE WERKZAAMHEDEN En dat kost geld, geloof mij vrij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() wel ik zit ook thuis. heb de mazoettank laten vullen. heb nog niet genoeg pensioen om hem te vullen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() En ne nieuwe auto,want de verkoop is nog nooit zo goed geweest.De belg heeft altijd wel iets om over te klagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een recente studie van Prof Verhoeven (KUL) geeft toch andere cijfers Volgens dit model kan het aantal gehandicapten op basis van epidemiologisch onderzoek worden geraamd met behulp van de drievoudige "éénderde regel". Hierbij wordt ervan uitgegaan dat één derde van de totale bevolking een stoornis heeft (33%), één derde van de mensen met een stoornis een beperking ervaart (11%) en dat opnieuw éénderde daarvan ernstige beperkingen ervaart waarvan men mag aannemen dat ze tot handicaps, in de zin van een nadelige sociale positie, aanleiding geven (4%). Dus veel minder dan 1 op 10 of 1 op 5 Dat maakt uw geval niet minder pijnlijk maar men moet er zich voor hoeden om zijn geval naar een groot aantal mensen te projecteren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
als werkende kan ik niet op reis , en ne wagen heb ik ook niet !!!! ( al is da van dieje wagen maar deels financieel ) en ja ik moet sommige maanden ook de eindjes aan elkaar knopen
![]() |