![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik als werkgever iemand met die ingesteldheid weigeren? Hij heeft immers een andere mentaliteit, cultuur,... Of zou, mocht deze meneer zich ooit gediscrimineerd voelen, gelijk krijgen van het CGKR? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je zou zelfs schade vergoeding moeten betalen aan hem en het CGKR omdat je hem om die reden weigerd in dienst te nemen. Je geeft hem immers geen gelijke kansen. Hij mag dat, want hij is een verrijking voor onze cultuur en maatschappij, maar jij moet begrijpen dat je hem jou cultuur en maatschappelijke normen niet mag opdringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat komt die vent hier zoeken? De centen en alleen de centen. Het is duidelijk dat hij voor de rest onze cultuur en mentaliteit veracht. Ik zeg niet dat hij met ons moet verbroederen en bloemkool in witte saus eten. Maar deze man is een toonbeeld van het andere uiterste... Mijn voorstel is: vliegtuig op daarmee! Want het zijn net zulke charels die voedsel geven aan door u gehate partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aangezien die man niet albanezen en niet moslims als minderwaardig tegenover hem beschouwd, mag de werkgever ook aannemen dat deze man minder naar de veiligheid van andere mensen zal kijken en hen dus in gevaar zal brengen als het voor hem uitkomt. Hij is immers ook niet verlegen om slagen en verwondingen toe te brengen aan zijn eigen kind, om zijn zin en mening te kunnen opleggen. Als hij dit doet bij eigen bloed, hoe staat hij dan tegenover derde? Mogen die sterven door zijn toedoen als ze zich niet aan zijn wil en geloof onderwerpen. Iemand met zo'n mentaliteit is een gevaar en kan het bedrijf veel schade toebrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom eist een politieke partij van haar kiezers dat ze zulk gedrag aanvaarden als culturele verrijking en als nieuwe vorm van samenleving. Waarom verdedigd Rudy iemand die weigert zich aan te passen en zijn zoon dwingt om voor nieuwe immigranten te zorgen door met een, voor de zoon, vreemde te huwen. Iemand die totaal niet is aangepast aan de hier overgenomen mentaliteit van de zoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard is die man fout, maar hoeveel Vlamingen willen niet dat hun kind met een allochtoon of allochtone thuiskomt? of met iemand van hetzelfde geslacht?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn trouwens al autochtonen veroordeeld geweest omdat ze hun kinderen geen vrije omgang met allochtonen toelieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bullshit, bewijs dat maar eens.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gedrag zit diep in de Vlaamse genen, als het waar zou zijn wat jij zegt, moest 3/4 van de autochtone Vlamingen in de cel zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mag jouw kind met een allochtoon thuiskomen?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik heb vier kinderen. Welk kleur, afkomst, geloof hun toekomstige partner heeft, maakt mij echt niet uit. Ik zou willen dat ze gelukkig zijn.
Ik versta homofilie niet, ik kan daar niet inkomen, maar als er één van mijn gasten ooit komt vertellen dat hij homo is, zal ik die niet anders behandelen, of minder graag zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou dat niet mogen?
Trouwens wat is een allochtoon? Is dat iemand uit china of rusland, of iemand uit zuid afrika of Congo, of iemand uit Brasilia of Mexico, of iemand uit slowakije of marokko? Geef dus eerst eens de definitie van wat een allochtoon is. Of de vraag anders gestelt, is Hu-Huh een allochtoon, of zijn de vele hier opgegroeide jongeren nog allochtonen? Of is de nederlander die zich nog steeds niet naar vlaamse normen heeft aangepast een allochtoon? Ik ga zelf trouwens ook om met anders denkenden en met anders gekleurde mensen. Dus waarom zou ik dat verbieden aan mijn kids. |
![]() |
![]() |