![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op politics.be draait toch alles om perceptie. Waarom worden mensen het hier niet zo gauw eens? Omdat ze allemaal een andere kijk op de werkelijkheid hebben. Neem dit plaatje...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Dronkoers: ''Dorst!''
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sinistra: 'Ah mooi, de Sinaï..'
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor hem eerder denken: "geen tenen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Jazeker: 'Zag ik daar een spin lopen?'
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ja, maar wat moeten we met dat plaatje doen?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Derk:
ANNEKE GRÖNLOH - BRANDEND ZAND (W. Scharfenberger; K. Feltz; J. Hoes) Philips 318 757 PF Brandend zand en 'n verloren land En 'n leven vol gevaar Brandend zand berooft je bijna van 't verstand En dat alles komt door haar Zwarte Dino, jij wou Nina Die met Rocco was verloofd En toen Rocco werd gevonden Werd jouw onschuld niet geloofd Brandend zand en 'n verloren land En 'n leven vol gevaar Brandend zand berooft je bijna van 't verstand En dat alles komt door haar (Brandend zand) In de haven van Marseille Danst jouw Nina nu voor geld Slechts de golven zingen zachtjes Wat van Dino wordt verteld Brandend zand en 'n verloren land En 'n leven vol gevaar Brandend zand berooft je bijna van 't verstand En dat alles komt door haar ![]() Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 12 augustus 2008 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ANNEKE GRÖNLOH - BRANDEND ZAND
(W. Scharfenberger; K. Feltz; J. Hoes) Philips 318 757 PF Brandend zand en 'n verloren land En 'n leven vol gevaar Brandend zand berooft je bijna van 't verstand En dat alles komt door haar Zwarte Dino, jij wou Nina Die met Rocco was verloofd En toen Rocco werd gevonden Werd jouw onschuld niet geloofd Brandend zand en 'n verloren land En 'n leven vol gevaar Brandend zand berooft je bijna van 't verstand En dat alles komt door haar (Brandend zand) In de haven van Marseille Danst jouw Nina nu voor geld Slechts de golven zingen zachtjes Wat van Dino wordt verteld Brandend zand en 'n verloren land En 'n leven vol gevaar Brandend zand berooft je bijna van 't verstand En dat alles komt door haar ![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hertog, je maakt me bang. Je wordt Derk-achtiger met de dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Haha, dus ik had toch gelijk dat het dubbelnicks waren!
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
laatst zag ik Lut nog eens terug het ging wel goed met haar haar eerste man had ze achter de rug ging het wel goed met haar? we moesten maar eens verder gaan want het was mooi geweest en voor niets ging toen de zon weer op ach je weet hoe het is geweest... jazeker, want ze lachte jazeker, want ze straalde het uit zo zeker dat ze smachte zelfzeker kleedde zij zich uit kon ik maar helpen had ik maar het lef en de moed om dit bloedend hart van haar te stelpen want helpen doet me goed zou het kunnen dat er weemoed in haar ogen hing? ja het kan, er hing weemoed in haar ogen toen ze ging jazeker, want ze huilde jazeker, want ze schreeuwde het uit onzeker en ze struinde veel bleker deze wereld uit kon ik maar helpen had ik maar het lef en de moed om dit bloedend hart van haar te stelpen want helpen doet me goed
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed geraden...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 augustus 2008 om 18:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Een prinsenvlagje?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |