![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() aldus DM
http://www.demorgen.be/ ge moet de link eens proberen ... ??? groet, Anna steeds achterdochtig wanneer Coburg en persvrijheid elkaar ontmoeten ... Laatst gewijzigd door Anna List : 14 april 2008 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg niet te zien wie Delphine bedreigt.
Raar....
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intussen heb ik toch iets gevonden.
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 april 2008 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Delphine wordt dus s' nachts wakker gebeld en uitgescholden door 'gekken'.
Wie zouden die 'gekken' kunnen zijn? ![]()
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() op lvb.net stond er iets over dat haar dochter bedreigd wordt
http://lvb.net/item/6200#62557 Jan van den Berghe zou dat op de radio bevestigd hebben (de link naar dat radiointerview vind je daar ook) ... reden te meer dat t wel raar is dat DS niks heeft ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Boël is een slappe trut die aandacht zoekt, maar dat niet waard is. Kan niets. Waarschijnlijk van papa geërfd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Ik kan me voorstellen dat het niet alleen hitsige Bebért is die het op zijn royale heupen krijgt bij het zien van de gelijkenis tussen deze twee....
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind het een schoon meiske, ik zou ze wel eens willen ontmoeten en om wat te discuteren over kunst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het neemt echter niet weg dat er geen reden zou zijn om aandacht te zoeken indien ze kreeg waar ze nu, vruchteloos, naar zoekt én waar ze recht op heeft. Elk kind gaat ooit op zoek naar zijn echte ouders, én wil graag door hen erkend worden.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...bedreigd.dhtml
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gek bij mij werkt de link op dm online nog steeds niet ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF14042008_016
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat jullie dan vlug zouden uitgepraat zijn. Blijft er nog dat schoon meiske over, natuurlijk. ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knuppeltje toch! ![]() Voor ons sjeugt hier op het forum: die weten niet wie dat onderste fotooke is denk ik. Als je het woord Kussnacht uitspreekt denken ze dat je het over een erotische film hebt hoor. ![]() Ik denk dat het nuttig is erbij te vermelden dat het een fotooke van de mama van hitsige bert is, de zweedse koningin Astrid. Ben eens benieuwd of ze dat wisten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 april 2008 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ofwel beken je niet meer bij 'jeugd' te horen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even nog een nadenkertje:
als ZMHB (Zijne Majesteit Hitsige Bert) Delphine erkent, zou dan de pa van Laurant deze ook erkennen? En indien zo: moet Laurant dan al zijn dotaties aan ons terugbetalen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |