![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() NY - MA ==> 911 dagen
MA-?? ===> 311 dagen of 113 dagen Ik dacht eerst dat het 113 dagen waren, voor 11 maart (113 of 311). Als ik dat zo bereken, dan zijn er tussen 12 maart en 4 juli, 113 dagen tussen. 4th of July oftewel nationale feestdag van Amerika. Toeval?
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
indien zelf gevonden, dan is dat 't ook eerste teken van intelligentie dat je hier vertoont.. 8)
![]() |
![]() |
#3 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
zeg, tis nie omdak rechts ben dak stom zijn zenne! ![]() Tuurlijk heb ik dat zelf gevonden, maar 't was maar een gedacht se! 8) stelt u voor dat da klopt..
![]() |
![]() |
#4 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
in tweede instantie denk ik dat je cijferspelletje toch niet volledig opgaat...Indien je je werkelijk op de datum wil baseren moet je 311 dagen nemen...En niet 113, want die aanduiding wordt in de States niet gebruikt.. . 'k trek mijn intiele opmerking dus terug in.. i 8)
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja indien het die taliban zotten zijn dan zullen er wel weer veel berekeningen en versen uit boeken rondgestuurd worden via e-mail. De enigste link die ik eruit zou halen is dat men gewoonweg de 11ste van de maand eruit kiest om hun ding te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() Dat kan wel zijn he, heel wat psychopaten spelen ook een wiskundig, letterkundig of symbolisch spelletje met de politie, ze "verraden" zichzelf eigenlijk omdat ze gevonden willen worden. Niet omdat ze gestraft willen worden maar omdat ze zichzelf zodanig geniaal vinden dat ze zichzelf graag aan hun publiek willen tonen.
Misschien heeft die 11 wel een betekenis? Die smeerlappen hebben in elk geval wel de allures van een psychopaat.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Elf is het getal der waanzin in de (Ned. ) volksmond... Bvb. Hij komt uit statie elf: krankzinnigengesticht. Zie ook de dikke VD : "Hij behoort in nummer elf te zitten." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mischien call number van bin laden
of is zijn tip machien opgesteld in 911 ![]() ![]()
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 911 119 191 probeert maar is met dit getallekes te spelen dan krijg je heel wat rare dinges
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't zijn de lottonummers!
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() he tegengestelde dan.
![]() |