![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Tja, het VB is voor minder veroordeeld hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onderstaande uitspraken van Dewael sluiten daar naadloos bij aan. "Ik kan geen cultuur aanvaarden die nog tot religieuze besnijdenissen overgaat," zo luidt het credo van Patrick Dewael. "Ik kan geen cultuur accepteren die vrouwen in een minderwaardige positie duwt, omdat ze hun lichaamsdelen moeten bedekken. Ik kan niet akkoord gaan met de onderdrukking van vrouwen door ze binnenshuis te houden en zelfs niet de kans te geven om inburgeringscursussen te volgen. Ik aanvaard geen cultuur waar geen scheiding is tussen kerk en staat". "Dat ze in de praktijk geen scheiding van kerk en staat erkennen, is echt onverenigbaar met een verblijf in onze maatschappij. Dat ze nog met verplichte huwelijken werken en vrijheidsberovende maatregelen treffen tegenover vrouwen, kan niet meer worden getolereerd. Als we daaraan toegeven, halen we onze beschaving omlaag." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg heeft Verhofstadt ondertussen eieren voor zijn geld gekozen, uit gemakucht en opportunisme. Zelf krijgt hij niet met de problemen van de voortschrijdende moslimradicalisering te maken en als het zover zal zijn, zal hij zich wel met al zijn poen terugtrekken in Toscanië: lafheid van de bange blanke man noemen we dat. Laatst gewijzigd door Neptunus : 30 april 2008 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Het is toch algemeen bekend dat Verafstoot een Schaamluis is.
Laatst gewijzigd door Gargamel : 30 april 2008 om 21:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het hoofdverschil tussen Verhofstadt en het VB is dat Verhostadt een machtsgeile opportunist zonder principes is en het VB tot nu toe niet. . |
|
![]() |
![]() |